Sko online?

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter

Hej Med Jer,

Nogen af jer der har erfaring med at købe sko til poderne online?
    Evt en fornuftig internet butik?

Noahs helt nye Ecco sko er nemlig lige forsvundet i vuggestuen, så nu står valget mellem gummistøvler og sandaler.
    Tænkte man måske kunne gøre det billigere og fornuftigt på nettet?

Mvh Line, Noah 141206 og 1 styks nyfødt pigebarn d 130808.

Anonym
    Gæst

Har desværre ingen erfaringer ang. sko at dele ud af….men der skal da lyde et rungende tillykke med jeres lille ny pige! Håber I har fået en god start på livet som familie med fire medlemmer:-)

Mvh. Katrine (Sylvester 18.12.06 og Gustav 29.02.08)

Anonym
    Gæst

Jeg har flere gange købt på babyshoe.dk. De er ikke specielt billige sådan i forhold til, hvad du kan finde i tøj&sko, føtex osv, men jeg syntes de er middelklasse prismæssigt og en rigtig god kvalitet. Jeg købte sidste år støvler til den store på http://www.bodilsko.dk Vi skulle bruge ekstra støvler og der var virkelig kun trælse sko tilbage i butikkerne selvom jeg bo i en storby.

Marie

Anonym
    Gæst

Stort tillykke med jeres lille pige…. Der er jo udsalg rundt omkring i øjeblikket, ellers søg efter netop det du mangler på google.

Held og lykke…

Kh Mia

Anonym
    Gæst

Kæmpe tillykke.

Jeg har indimellem held med at købe sko via QXL.
    Som oftest nogen helt sprit nye nogen eller nogen der har været brugt en enkelt gang til “pynt” fx.

F.eks. har jeg lige købt et par “ørkenstøvler” i blå læder str 23 helt nye for 75,- plus porto på 33 kr.

Tillykke igen og held og lykke med skojagten.

Mvh Majken

PS. brugt børnetøj og babytøj kan med fordel også købes der. Jeg har gjort nogen helt fantastiske gode køb til næsten ingen penge 🙂

Anonym
    Gæst

en lækker kvalitet og hurtig ekspedition og super service – De får også sko fra Kenedy til efteråret og nogle sko der hedder eleven til de lidt større børn og så har de Seekairun sko som er super lækre til de mindste.

Hejsa
    Jeg har en del erfaring i det der med at handle sko på nettet. Jeg vil sige, at det vigtiste er en go størrelsesguide så man er sikke på det er den rigtige størrelse man får. Og det kan sagtens lade sig gøre. Jeg handler også på http://www.10toes.dk de har nogle superfede sko fra See kai run, hurtig levering og en fantastisk service. Ja siden er et besøg værd. Og de har en rigtig fornuftig størrelsesguide som man kan printe og så måle barnets fod helt nøjagtig -og den virker. Jeg har lige været inde på deres side her til morgen og lige nu giver de enda 20 % på først ordre…. Det er da værd at ta med især når det også gælder vinterstøvler og sko…
    Tror når man først har prøvet See kai run, så bliver det svært med andre mærker igen.

Ja tusind tak for hjælpen, fik et par nye ecco til 250 kr, så det var bare super. Ja tror også jeg vil begynde at se efter vinterstøvler, satser I bare på nummert større?

Tak for lykønskningerne med lillepigen, det er bare super med sådan en lille størrelse. fik også lige gjort kørekortet færdigt dagen efter fødslen. Utroligt hvad man kan med barn nummer to! hehe

Mange knus Line Noah 141206 med nye sko, lillepigen 130808 stadigevæk uden navn.

per0412per0412
    Medlem

Har netop i går modtaget lækre sorte støvler i mærket seekairun fra 10toes.dk
    Prisen var 400 kr og de virker bare super lækre.
    Mvh Pernille

Anonym
    Gæst

velbekomme. Du bliver garanteret super glad for dem. Og så bare vent til forårsmodellerne !!

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.