Længe siden, men alligevel en up-date herfra!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Længe siden, men alligevel en up-date herfra!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Vil lige skrive en kort up-date på Kirstine, her på et årsdagen for min terminsdato.
    Kirstine er nu 1 år og 3 dage. Hun er en fantastisk pige. Hun er altid glad og smilende. Og ELSKER bare sine to søstre.. Og det bedste af det hele, så er hun virkelig MORS pige. hehe.
    Hun har udviklet sig i et rimelig “almindeligt” tempo vil jeg tro. Hun sad selv da hun var 5 mdr. og en uge. Begyndte at kravle da hun var 7 mdr. Rejste sig op af ting og gik langs dem da hun var 8 mdr, og begyndte at gå selv dagen inden hun blev 11 mdr.
    Hvad kan jeg mere sige?? Jo, hun siger mam-mam, hej-hej, neej se, ja og nej. Og så er hun blevet klippet 8-9 gange efterhånden.
    Hun er 73 cm og vejer små 9 kg.
    Hvis i vil se min smukke basse pige er i velkomne på vores hjemmeside http://www.birket-kubert.dk
    Knus fra Eva og Kirstine

marts04marts04
    Medlem

det lyder da bare super, og nej normal vil jeg ikke sige, nærmere lidt hurtig til alle de ting, min datter var også hurtig, men syntes at hun halter lidt efter på det sproglige, men man kan jo ikke være god til alt – så det kommer nok…

thiemer06thiemer06
    Medlem

Dejligt med en update fra en gammel kending :O)
    Lyder til at i har det rigtig godt – og hvor er de kære dine unger!

Hilsen Kathe, der lige slog et smut forbi hjemmesiden.

GittesaxGittesax
    Medlem

hvor er det dejligt at læse lidt om prinsessen..

Og nej, Kirstine er vist ikke helt almindelig i tempo… nok nærmere lidt hurtig.

Alma er nu 13 mdr. og hun går stadig ikke :o)

Håber snart at jer igen…. SAVNER JER!!!

Knus Gitte

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.