min far…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    naervignaervig
    Medlem

…blev jo tidligere opereret for tarmslyng, hvor de lige i forbifarten rev hul på milten, så han var ved at forbløde. Han har godt nok været noget sløj lige siden.

Det er altså hårdt når ens forældre bliver skrøbelige. Jeg synes jo stadig han burde kunne kaste mig højt op i luften og gribe mig igen 🙂

Frederik på 3½ år reagerer meget på, at morfar er syg. Han er ellers MEGET glad for ham, men prøver ligesom at undgå ham lidt. Vil ikke være i samme rum som morfar etc.

Men i nat havde han svært ved at få vejret, så han blev indlagt på frederiksberg hospital i dag med mistanke om vand i lungerne. Heldigvis er det kun en lungebetændelse, men da hans milt blev fjernet, og han derfor er meget sårbar i forhold til infektioner, skal han være indlagt til observation mindst weekenden over.

Øv altså, nu må han gerne snart bare komme sig og få det godt igen, så han kan gå ture med Frederik og kaste Helene op i luften og gribe hende igen.

Nå, det var lige lidt hælden vand ud af ørerne. Men det er sgu hårdt at skulle igennem alt det indlæggelse igen og angsten for, om han havde vand i lungerne og hjerteproblemer har fyldt en del i dag.

Pernille

thiemer06thiemer06
    Medlem

Hej Pernille!

Er ked af at høre at din far ikke rigtig kan kaste dårligdommene af sig.
    Er det ikke bare tit sådan at når man først er røget ned med noget, så skal skæbnen, livet eller hvem pokker det nu er(…?) liiige give den et nyk mere så man ikke er i tvivl om hvem der bestemmer så at sige…
    Håber virkelig at ham kommer sig hurtigt så han igen kan være gode gamle morfar for dine børn – og ikke mindst din egen farmand 🙂

Hilsen Kathe – der for et par dage siden fik at vide at Dans onkel som bor to opgange væk og er reserve bedste for begge vores børn, ikke længere kan kureres for hans leukemi 🙁

Hej Pernille.
    JA, det er så hårdt når ens forældre bliver syge – pludselig går det op for en hvor skrøbeligt livet er og at man skal sætte pris på at de er der. For en måned siden blev jeg ringet op af min stedmor. Min far var kørt frontalt sammen med en lastbil – og han lå nu på intensiv/traumecenteret i Ålborg (Vi bor i københavn). Sikke mange tanker der ryger gennem ens hoved. Han slap med en brækket ryg (5 steder), et brækket ben og flere brækkede ribben -men pyhhha vi var så bange for først at han ville dø, derefter for at han vill blive lam.

Rigtig god bedring til din far

knus og tanker
    Mette-Marie

Anonym
    Gæst

Kære Pernille
    Hvor er det trist at høre, at I igen skal fyldes med angsten for at miste. Jeg håber virkelig, din far lige så stille kan komme ovenpå igen, og at I slipper for flere forskrækkelser.

Tanker fra Katrine

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.