Træt gammel mor.. *SS*

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Træt gammel mor.. *SS*

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    thiemer06thiemer06
    Medlem

Puha så er første del af festivitasen i forbindelse med Majkens fødselsdag overstået…
    Vi har haft hele familien (21 stk) på besøg til kaffe og kage i dag. Det har været rigtig hyggeligt, men også hårdt i dagene op til hvor den har stået på indkøb, bagning og henten stole og service i kælderen m.m.
    Det er jo heller ikke død afslappende sådan athave huset fuld af gæster. Der skal jo fyldes op af kakao, varmes boller, laves kaffe og hvad der ellers hører til sådan en rigtig fødselsdag.
    Majken har dog haft en pragtfuld dag med alle dem der elsker hende aller mest. Gavehøsten var imponerende: stort slot og karet i bellville lego, snehvides hus, de 7 små dværge i figure, prinsesse sko, spil, sengetøj, bøger, hårpynt, prop og berta cd og tøj var bare noget af hvad det blev til!
    Her til aften har vi samlet lego og spist pizza i sofaen, det var bare alle tiders afslutning på en god dag!
    Ruben artede sig nogenlunde, men var mest kæphøj på mors arm hvor hele verden bare kunne komme an *GG*.
    I morgen trækker manden sin svendeprøve og så er det ellers op til mig at holde hus, passe børn og være stille mens jeg gør det den næste uges tid, mens han skriver på livet løs!
    Kan ikke sige at jeg lige frem glæder mig, men ok lige nu hænger øjnene også nede på kinderne af mig og grusen svier i øjnene, så mon ikke overskudet vender tilbage efter en -forhåbentlig – god nattesøvn, pleeeease Ruben!!!
    Nå men det var vidst bare en sludder for en sladder her fra en TRÆT men GLAD Kathe 🙂

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.