i mangel på åndelig stimuli

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 i mangel på åndelig stimuli

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    svizy73svizy73
    Medlem

har jeg simpelthen solgt vores super røde emmaljunga barnevogn, og købt en æld gammel odder vogn fra 70´erne, den er ved at bliver restaureret lige pt, og det kommer til at koste mig alle pengene jeg får ind for emmealjungaen, men hey så SKER der da noget.
    Nej faktisk så var det fordi jeg ikke synes emmaljungaen passede til vores lillepige, hun sparker overlærrede af hele tiden, og nu er det jo ved at være koldt, så det er lidt af et rend når hun skal sove. Og odder vognen, både de gamle og de nye, har sådan nogle vridere der holder lærredet fast, så jeg glæder mig vildt til at få den hjem. Nu har vi så ydermere invisteret i en sovepose, det har faktisk også hjulpet meget, hun falder super hurtigt i søvn i barnevognen, hvor hun før lå og legede med sine tær i laaaang tid.
    Man kan se min nye(gamle) vogn på englebarnet.dk, der er godt nok de flotteste gamle vogne.

Nå det var bare en lille fodnote fra en kvinde på barsel, snart sygemeldt, som til tider keder sig bravt.

svizy og nete 9 mdr.

annlasannlas
    Medlem

Jeg har selv en emmaj. barnevogn… og er super glad for den, men jeg har også det problem med overdækket.. det sparker Emil også hele tiden af..
    Ann

Diva77Diva77
    Medlem

WOW nogle fantastisk flotte vogne! Man bliver jo helt nostalgisk…
    Sikke et spændende projekt. Jeg kan godt forstå, du glæder dig til at få din vogn hjem.
    Kh. Maja

svizy73svizy73
    Medlem

som sagt har vi købt en sovepose fra børn i balance.dk, og det hjalp øjeblikkeligt. For det drev mig til vanvid det med overlærredet.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.