Fået brev ang DP.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Fået brev ang DP.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter

Vi har modtaget brev fra pladsanvisningen i dag.. Og vi har været så heldig at sebastian skal i dagpleje, lige inde ved siden af os. Der bor nemlig en dagpleje. Det kan da bare ikke være tættere på. Og det var også hende vi havde sat som 1 ønske. Så super meget glæde herfra!!!! Så lidt glæde, kan der være i alt det rod inden for kommunernens sammenlægning! God Weekend til jer alle:-)
    Nille

ingehhingehh
    Medlem

Hej Nille,

Det lyder da bare super fedt. Vi er også så heldige at Caroline får samme dgpl som Andreas havde. Han er jo begyndt i BH, og så er der lige en md. hvor vi ikke ser dgpl mor, men bare det at vi fik lov at overtage pladsen, selvom hun ikke skulle begynde 1. september er bare frdt.

Håber vi snart ses igen.

Knus Inge.

per0412per0412
    Medlem

Tillykke med inst-pladserne.
    Vi har også fået plads fra den 1/10 (behovsdato var 15/10) og fik den 1. prioritet så det kan ikke være bedre.
    Mvh Pernille

Anonym
    Gæst

Tillykke tillykke…

Her i Kommunen har der været babyboom så vi har været så heldige at få tildelt en dp. 10 km!!!! væk.. Røv & nøgler!!

Vi er nr. 17 til plads i vores 1. prioritet og kan håbe på plads pr. 1/4-07 – så pris jer lykkelige, for det kan bestemt også gå den anden vej..

Har været ude og besøge dp idag. En sød dame – men bare ikke det jeg havde ønsket for min lille guldklump..

Triste hilsener fra Køge..

Anonym
    Gæst

Selvfølgelig pr. 1/4-08…

go’nat..

Anonym
    Gæst

Vi har også fået vores “gamle” dagplejemor fra den 16/10.
    Havde egentlig fået pladsen fra den 16/9, men fik med lidt hjælp fra SP udskudt den i en måned :-)))

Hilsen Heidi

LohomaLohoma
    Medlem

Talte med pladsanvisningen igår, og her i byen er der åbenbart andre end mig, der for 1½ år siden fik den idé at de ville have en baby! I hvert fald er der virkelig run på til nov. når Marius skal ud. Det vidste jeg nu godt, for min mor er DP, så jeg får lidt insiderviden nu og da:-) De skal til at søge nye DP’er og damen fra pladsanv. havde sagt til min mor, at det kunne jeg jo bare søge…NOT!
    Igår sagde hun så, at der jo ikke var nogen vuggestuepladser på denne årstid (de skifter til aug.), og faktisk heller ingen DP’er her i byen. Hvor træls er det lige?? Men hun lovede at se, hvad hun kunne gøre og så ringe til mig onsdag eller torsdag. Så nu får vi se, om hun kan trylle en plads frem til ham her i byen- det håber jeg virkelig!
    En noget bekymret Lohoma, der bare venter på lottogevinsten.

Anonym
    Gæst

Vi har fået plads 1/10 men jeg fandt ud af at jegførst skulle på arbejdet igen 19/11 efter vi havde sendt seddelen til kommunen., men jeg jeg turde ikke at sige nej, for der er mangel på DP i det område vi bor i. Men det giver jo mulighed for en blød opstart fra midten af oktober..! Vi har fået en plads i landsbyen ved siden af vores 5 km væk. Men det er Ok, for DP ligger lige på vejen til mit arbejde så det er OK, og det er hellere ikke for langt væk fra min svigermors arbejde (hunsakl nemlig hente engang imellem)

mvh

Christina

Anonym
    Gæst

Tillykke med pladsen. Det kunne da næsten ikke være mere heldigt.

Vi har ikke hørt noget officielt om dp til Adam endnu, men er 99,9% sikre på han overtager Christels plads d. 1/11 når hun starter bh. Dppædagogen har “lovet” både os og vores dejlige dpmor det. Ville da også være ånssvagt andet. dp kender jo os i forvejen og har kendt Adam siden han var 14 dage, så han er helt tryg ved hende.

Meen… Vi ville da gerne snart se noget på tryk, også om hvor Christel skal i børnehave.

Lisanne

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.