Tykke babylår og strømpebukser – kan I anbefale et godt mærke

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Tykke babylår og strømpebukser – kan I anbefale et godt mærke

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

Hej
    Det er ikke en hemmelighed at min skønne Oskar er godt i stand (12 kg/75 cm), han har nogle dejlige basselår. Da han har hostet en del de sidste par dag, ville jeg give ham strømpebukser (Katvig st. 80-86) på, og nu her hvor han skulle puttes var han helt rød og mønstret fra strikket var fint gengivet på lårerne :O(.

Øv, altså – vi har det simpelthen så fodkoldt herhjemme, og da han møffer/rokker på gulvet hele tiden, synes jeg det var godt med strømpebukser.

Kender I nogle gode strømpebukser, der er brede i lårerne og ikke flere meter lange hehe

kh
    Mette-Marie

Anonym
    Gæst

Hmm….kender godt “problemet” for Isabella hører heller ikke til de mindste! Hver gang hun har strømpebukser på har hun et fiiiint aftryk af mønstret på benene – og ved pigetøj er det jo som regel blomster! Kan du ikke lige forestille dig hvor mærkeligt det ser ud (og forestil dig mn overraskelse første gang jeg opdagede det) med aftryk af div. blomster op og ned af hendes ben!? *G*
    Hvis jeg var dig ville jeg kigge efter nogle hel-dragter med fødder – nogen der ikke ligner nattøj alt for meget! Så er der da i hvert fald ikke nogen steder med bart! 🙂

Tia

per0412per0412
    Medlem

Hej mette-marie.
    Har lige fået en ladning arve-tøj hvor der er en del strømpebukser af mærket IdaT.
    De virker rigtig rare og brede i benene så måske det var en idé.
    God jagt.
    Mvh Pernille

Anonym
    Gæst

Hejsa

Jeg har læst dit indlæg og vil bare lige sige – at jeg har en hjemmeside, hvor jeg sælger kravlebukser. Jeg kunne forestille mig at min str. large ville være rar for din “bebs” at have på. Det er jo ikke strømpebukser, med kravlebukserne er netop produceret med henblik på, at de skal være rare at møffe rundt i, når de ligger hjemme på gulvet.
    Jeg får en ny sending str large fra systuen i dag – og jeg skal gerne måle, hvor brede de er i lårene. Du kan finde min mail på hjemmesiden. http://www.peanut.nu
    MVH
    Lonny

naervignaervig
    Medlem
    Anonym
    Gæst

Ja ja – jeg ved godt at det er reklame. Men jeg har altså 2 sider.
    Dels er jeg selv bruger af Netdoktor – og dels har jeg startet eget firma, hvor jeg sælger kravlebukser.
    Så prøv at se det lidt fra min side også før du dømmer mig helt. Det er altså svært,at lade være med at gøre opmærksom på sit produkt, hvis man føler at det kunne være en god ide – til at hjælpe et barn.
    Håber ikke at jeg har irriteret jer al for meget herinde! Det var bestemt ikke meningen.
    MVH
    Lonny

svizy73svizy73
    Medlem

pøj pøj, og pyha stort arbejde .

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.