Til oliverjoy ang. babysvøm

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Til oliverjoy ang. babysvøm

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Hej Joy c”,)
    Har jo læst du har erfaring med babysvømning c”,) Skønt job!
    Da min kære mand har ferie havde vi tænkt os, at tag Noah med i svømmehallen i morgen, tænkte om du havde nogen gode råd/vejledning til akitviteter i vandet? Det er første gang han skal i svømmehallen. Han er ca 3.5 mdr og en stor dreng på 8,2 kilo (ved ik om det er relevant?)
    Mange hilsner Line
    ps. hvad gør man lige med ble? han har fået et par badebukser.

oliverjoyoliverjoy
    Medlem

Hvis du har en email med masser af plads kan jeg maile dig en kopi af de sider jeg underviser efter. De fylder ret meget, men siderne er gode til alle aldersgrupper af babyer.

Jeg har kun ½ års babyundervisningserfaring + diverse kurser og 11 års alm. undervisning.

Det eneste der er vigtigt er at hans navle er tør og at han er rask. Det går jeg ud fra at navlen er på nuværende tidspunkt 🙂

Mht. ble skal han have blebadebukser på eller hvis det er almindelige badebukser han har fået så skal han have et par engangsbadebukser på indenunder. De kan som regel købes i svømmehallen. Badebukserne skal være tætsluttende til at fange eventuelle uheld.

Hold da op Noah er da godt i stand med den vægt han render rundt med 🙂

Joy

Hej Joy c”,)
    Tusind tak for dit svar, det ville være dejligt vi har nemlig rykket det til i morgen *ss*
    email adressen er Kbachjensen@stofanet.dk

Vi har nemlig fået sådan et par ble badebukser, så tror ikke vi behøver ble *skønt*
    Tusind tak for dit svar, opdatere dig lige i morgen om hvordan det er gået.

Ja det er HELT vildt, som han vokser, og han får kun modermælk *G*, eller skulle jeg kalde det fløde? c”,) Men han passer på målene for han er 70 cm lang… såå det er bare en dreng der vil frem i livet (Lidt ondt i armene er vel tilladt *g*)

Knus Line og Noah

oliverjoyoliverjoy
    Medlem

Jeg har sendt dig 5 mails, men fået 2 retur. Hvilke har du ikke fået?

Download dine mails så kan jeg sikkert sende resten.

Som sagt er nogle af filerne temmelig store. Det er nemlig scannede billeder.

Joy

Hej Joy

Undskyld at jeg først svarer nu men der var lige lidt praktisk der skulle laves. Jeg har fået bog nr 2, 3 og 4 og har downloadet dem så nu skulle der være plads.

Line

oliverjoyoliverjoy
    Medlem

nr. 0 og 1 er hermed sendt igen.

Joy

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.