Til per0412

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    per0412per0412
    Medlem

Hvor bor du henne? Vi har barnedåb den 18 marts, men prøver lige at gå i butikker i dag for at få lidt inspiration.
    Hvis det ikke lykkedes overvejer jeg stærkt at låne pynten hvis det er i orden for de er da godt nok for søde de sko.
    Mvh Pernille

Hej Pernille og Simon c”,)

Tak for hilsnen i gæstebogen c”,), Skoen er meget lidt kompliceret af lave. Jeg har desværre ikke en scanner til af scanne dem ind *øvøv* Er det på søndag han skal døbes? For hvis I har bil eller på anden måde kan komme og hente det, må i da gerne låne bordpynten? Skal bare bruges af en fra min mødregruppe midt april.
    Der er 12 par sko i det hele og 27 flasker/vaser med fødder og hænder, derud over er der også bloklysene (hvis du ikke har noget i mod de har været tændt)

Ellers kan du finde opskriften på skoen i bogen som hedder
    Fest og Farver af Gitte Schou Hansen (76,8)

Held og Lykke med det c”,)

Knus Line og Noah (hehe, ja Noah tog røven på os!)

Selvfølgelig er det i orden c”,)
    Bor i gladsaxe lige ved buddinge st, så det er let inden fra byen af c”,)
    Men du skriver bare, så finder vi ud af det c”,)

Ellers god Jagt *ss*

Line

oliverjoyoliverjoy
    Medlem

Hehe jeg er også gået på skoen… De er godt nok ikke nemme det er noget værrer fumlefingerarbejde. Jeg mangler kun at skære ud til 9 sko så har jeg lavet 40. Jeg har lige lavet en aftale med dem jeg kender der har et lysstøberi. Her skal jeg ned og hente sutteflaskelysene og en masse andet godt til bordet. Hun havde den masse planer/ideer.

De tilbød selv at folde 40 servietter og lave bordkort. Skønt!!!! så havde jeg det mindre at lave. Heldigvis havde jeg ikke fået lavet så mange at de matchende bordkort til skoene endnu.

Et af ideerne var til stagelys: Tag en kartoffel og skær den over på midten så den bliver flad. Lav herefter et hul til lyset på det runde stykke. Beklæd herefter kartoflen med sølvpapir og slut af med en egeføj (staves ikke sådan) og så skal lyset bare puttes i. Det er da en billig med også dekorativ form for lysestage. Hun lever af at sælge ting til fest så ideen må være afprøvet flere gange.

Bogen kan bestilles i enhver boghandel og koster 199 kr.

Joy som er ved at få stress af at skulle holde barnedåb den 18 marts.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.