Savle Prinsen Noah, andre i sammen båd?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Savle Prinsen Noah, andre i sammen båd?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Ja her er Noah altså blevet den helt store savler, spytter og lave bobler! Fantasisk *G*, Har heldigvis investeret i et par savlesmækker, hvilket er lidt synd (for kan sgu ik se hans fine tøj), men hellere det end af skifte body og bluse flere gange i døgnet! *G*
    Andre i sammen båd? Nogen der ved, Hvorfor de pludselig begynder på den slags?

Hilsen Líne og Charme trolden Noah 2 mdr idag

Anonym
    Gæst

Hej Line.
    Ikke at jeg er i samme båd overhovedet, men en anden af mødrene her fra hvor jeg bor havde det samme “pronlem” og sundhedsplejersken sagde at de begynde at savle når det var ved at være tid til at de skulle have fast føde, for at de kunne forgøje det, producere de mere spyt/savl. Men synes måske det er lige tidligt nok i Noah´s tilfælde. Men det er mit eneste bud *S*.

Knus Mia

Hej Line.

Min store pige savlede helt vildt da hun fik tænder. Ikke at jeg skal kunne sige om det er det der er ved at ske med din søn, men måske? Det er jo meget forskelligt hvor tidligt de små bisser kommer…
    Eller også har han bare fundet ud af at det er sjovt at lave bobler. Han er nok temmelig ligeglad med det fine tøj 🙂

Hilsen Trine

1babysnart1babysnart
    Medlem

De små begynder ofte at savle fordi de begynder at finde ud af at bruge tungen, lave bobler osv, men de kan endnu ikke finde ud af at synke alt deres mundvand og så ryger det altså ud af munden i stedet for 🙂

Malika har savlet mere end de fleste siden hun var 2 mdr. Vi skiftér savlesmæk 2-4 gange i timen hvor de er gennemblødte. Det er ikke til at finde en tør plet på dem. Selv i nakken er de drivvåde. Jeg synes det er træls det er så meget, og håber ikke for dig at det er nær så slemt.

Når de begynder atputte hænder og andre ting i munden hele tiden bliver det kun endnu værre desværre, for så er det ikkekun savlesmæk men også ærmer osv. dr er drivvåde.

Tina og Malika 5 mdr på søndag

Anonym
    Gæst

Tobias blæser også mange bobler med munden, det er blevet mere nu hvor han begynder at pludre… Hele hans hånd har også fundet vej til munden nu……… tror bare de opdager sig selv mere og mere, og ja, så må vi tørre det savl op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hæhæ

barnnr01

Min søn er også begyndt at savle og lave bobler i denne uge. Han er 7 uger.
    Hilsen superbaby.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.