Været til 4 jordemoderbesøg

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Været til 4 jordemoderbesøg

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    oliverjoyoliverjoy
    Medlem

I dag var dagen hvor jeg så skulle ned og sige hej til jm igen. Hun skønnede lillepigen til at veje omkring 3700 så nu må hun godt til at få fingeren ud og komme ud til mig.

Jeg havde blod og meget sukker i urinen, men da det er under 4 uger siden jeg fik lavet glukosebelastning sidst så slap jeg. Sagde dog også at jeg ville nægte for jeg orkede det simpelthen ikke igen. Så måtte de hellere sætte fødslen igang.

Blodet kan være tegn på at det er snart (håbe håbe) og da jeg samtidig har tabt mig i vægt tyder det endnu mere på at nu er den ved at være der. Mine plukveer er jo også blevet en del værrer den sidste uge. Så forhåbentlig går jeg da ikke 2 uger over. Har jo termin på fredag.

Fik lige at vide at akkupunktur kun virker i 3 dage så derfor skal man normalt have det 2 gange om ugen. Mit virkede i 3 dage og blev så værer end det var før. Skal derud igen i morgen. Mig der er skrækslagende for nåle.

Joy 39+3

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.