Hormoner og tudetur!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Hormoner og tudetur!!!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    boedskovboedskov
    Medlem

Hej Mia.

Ja de mænd……….! kan næsten ikke sige mere og mere behøves ikke altid.

Men nu er det den store dag i morgen – sidder jo som på nåle her og venter på hvordan det går dig.

Tusind tak for igår, dejligt at møde dig.

Knus Christina

Anonym
    Gæst

Øv hvor er det bare en møg dag i dag, jeg tuder hele tiden, jeg kan ikke finde mig selv, jeg gå bare rundt om mig selv hele tiden og ved ikke hvad jeg skal og ikke skal!!

Tror mine hormoner spiller mig et pus måske. Det skulle jo være en god dag i dag, eftersom alt det spændende sker fra i morgen af. ( for de der ikke ved det skal jeg sættes igang i morgen tidlig) Men jeg er bare slet ikke glad….Hvorfor er jeg ikke det????

Jesper er pisse sur, eller bare vrissen, og jeg har konfronteret ham med det, men han siger sq bare han ikk er sur, men har bedt ham se i et spejl, så ses det jo tydeligt. Jeg ved godt at det også er mine hormoner, men hvorfor han kan ikke bare være glad eller prøve at gøre mig glad i dag, når han nu kan se så tydeligt at jeg er ked af det….

Ja undskyld piger, men skulle lige have lettet mig hjerte. God søndag til jer alle…

Knus en hylende husterisk gravid – Mia

LindaGHLindaGH
    Medlem

Hej Mia.
    Jeg kan godt forstå jer begge. Det er jo en presset situation for jer begge, både dejlig, men også usikker.. Klimaks kommer snart efter 9 mdr.´s op- og nedture. Det er klart i begge må komme med reaktioner af en eller anden art.. (Bare lidt ærgeligt, at det lige er på samme tid!!) Giv det tid, både du og din mand vender garanteret i løbet af dagen.

Knus Linda 36+6 (Kan næsten ikke vente til at høre om hvordan det går i morgen og dagene frem, pøj pøj)

Diva77Diva77
    Medlem

Aj men min lille tykke, søde og hysteriske prinsesse dog… Hvad er den nu af??
    Så er alt nervøsiteten, alle følelserne og tankerne lige væltet sammen i én stor pærevælling?? I kunne vist ikke reagere mere naturligt.
    Det er ligesom juleaften, hvor man siger, at nu SKAL man bare være vildt glad og lykkelig og tale pænt til hinanden, for det er jo JUL!! Ja sikke en gang bavl.
    Jeg kan godt forstå, du havde et ønske om, at dagen idag blev helt igennem harmonisk, og I skulle nyde hinanden og få snakket nervøsiteten og spændningen igennem, men sådan en reaktion som I har nu, er lige så gavnlig og ikke mindre menneskelig ;o)

Jeg synes bare, du skal komme på Msn, så vil jeg bide mig i tungen, og du kan få lov at tvære min næse rundt i, at du får en unge før mig *GG* Dét kan man kun komme i godt humør af ;o)

Kæmpe knus fra Maja 36+6
    (og garanteret gravid i 4 uger mere….#%¤#¤§&#@!!!)

thiemer06thiemer06
    Medlem

Jeg kan sørme godt forstå det er en meget mystisk dag for jer i dag! På den ene side er der jo glæden over at vide at i morgen muligvis bliver dagen hvor i bliver en mere i familien. På den anden side er det jo farvel til hverdagen som i kender den idag – og det er da altid skræmmende at gå fra noget velkendt og trygt mod det uvisse… Der må være tusinde tanker i dit hovede sådan en dag som i dag. Hvordan med storebror? Hvordan bliver fødslen? Hvornår var det liiige de der babyer sov igennem? osv osv….
    Personligt er det en af grundende til at jeg valgte et PKS fra denne gang, da jeg er sikker på at jeg som dig ville blive viklet ind i et tankespind af format hvis jeg vidste hvornår jeg skulle føde… Dettte siger jeg ikke fordi jeg ser noget som helst galt i PKS eller i gangsættelse, det kan jo være nødvendigt og den bedste løsning i mange tilfælde, men jeg siger det fordi du skal vide at jeg godt kan forstå alle de modsatrettede følelser du må have sådan en dag som i dag 🙂
    Tror du ikke mandens surmuleri skyldes mange af de samme tanker som dine tudeture? Vi reagerer jo alle forskelligt, men i bund og grund tror jeg vi alle på en eller anden måde reagerer når der sker noget stort og skelsættende i vores liv – og det må man jo sige at en familieforøgelse er 🙂
    Held og lykke med det hele i morgen – og op med humøret 🙂

Bedste ønsker fra Kathe

Anonym
    Gæst

Kære ven da…

forstår da godt, at i begge flipper ud. Det må da være en sær situation for jer begge, hvor mange tanker flyver igennem hovedet på jer.

Mon ikke Jesper, spekulerer på hvad du nu skal igennem, uden at han kan gøre hverken fra eller til??? Bliver det en nem fødsel eller vil der gå flere dage med igangsættelse osv. osv.

Håber, at i får en god aften og får vendt stemningen lidt.

De bedste ønsker herfra
    Karina 36+4

Anonym
    Gæst

Hejsa søde tøser.

Ja det går da bedre nu, har set tøsefilm og gået en dejlig tur i regnvejr sammen med Jesper. Lækkert.
    Vi kunne holde de søde linje imellem os, og kun gå og hygge snakke. Nu håber jeg aftenen og natten bliver hyggelig. Og vi begge får sovet godt. Vi skal jo ikke sove ret længe i morgen.

Der er computere på sygehuset, så mon ikke jeg kan komme derind og opdatere hvis jeg nu skal blive der, men håber da at komme hjem i ventetiden.

Hej hej så længe.

Knus Mia

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.