Lidt af en omvæltning…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Lidt af en omvæltning…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hejsa…

Så er de første 14 dage ved at være gået… puha… det er lidt af en omvæltning, men dejligt trods alt.

Vores pige skal hedde Mille og hun kom til verden 3 uger før termin, så egentligt skulle jeg stadig have gået rundt med en stor mave… men er kun 5 kg fra min vægt fra før graviditeten.

Lille Mille er forholdsvis nem at have med at gøre sover og spiser, men det er hårdt at skulle op om natten. Og om natten er hun ikke meget for at sove selv, så for at få sovet uden alt for mange afbrydelser sover hun ret ofte ved mig… Sundhedsplejskersken var her i tirsdags og Mille havde taget ca 100 g på i forhold til sin fødselsvægt og hun synes at det var en fin pige vi havde. Om eftermiddagen var vi en tur ved JM og få gennegået fødselsforløbet og få lavet en hælprøve…

Så alt er fint her, ser frem til at høre om flere fødsler her inde…

Canina

Anonym
    Gæst

Hej Carina.
    Ja det er en omvæltning at få småfolk. Men det er også dejligt ikke??
    Jamen lad hende da endelig ligge, hvis det er der hun ligger bedst. Man gør meget for nattesøvn. 🙂
    Held og lykke med hende.
    Kh Mia 37 + 5 (2 dage til igangsættelse)

Anonym
    Gæst

Hej!!!
    Rigtig sødt navn i har fundet til hende.
    Kan sagtens huske, hvor hårdt det er at skulle op så mange gange om natten… godt man er blevet forberedt lidt i graviditeten ved de hyppige toiletbesøg – griner!
    Min datter ville heller ikke sove selv det første stykke tid, men havde brug for trygheden… så hun sov også det første stykke tid i smørhullet i dobbeltsengen 😉
    Dejligt, at høre fra jer.
    Knus Karina 36+3

Hej carina.

Det er godt at høre fra dig igen. Og at det så ovenikøbet bare går fint, ja det er jo dejligt!!! Sikker et fint navn:-)
    Ja du kom jo lige til at snyde foran i “køen”. Men hva det må vi jo bare finde os i*S* Ja jeg tror at den næste bliver rikke(lillebror0512) OG SÅ HÅBER JEG SØRME AT DEN NÆSTE BLIVER MIG!!!!

I må bare have det rigtig godt!!! Vi glæder os til at se hende!!!!
    Næste gang er hos rikke (Lillebror) med babyer I januar.
    Hilsen Nille 39+2

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.