Av om natten

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    stunse30stunse30
    Medlem

Hej tøser! 🙂

Jeg har brug for at høre, om der mon er andre, der oplever at vågne om natten, fordi det spænder op omkring korsbenet og forplanter sig ned i balde og lår? Det gør ikke vanvittig ondt, men er omvendt heller ikke just behageligt 😉

…Jeg lurer på, om det mon er noget “forstadie til veer”!?! Endnu har jeg kun oplevet det om natten…

Kh
    Stine (37+1)

BoffersMorBoffersMor
    Medlem

Glemte lige noget *SS*
    Har du evt. prøvet at ligge med en pude mellem knæene? Det kan aflaste en del, det virkede/virker rimeligt for mig 🙂
    BoffersMor

Anonym
    Gæst

Jeg er begyndt at få de der jag ned gennem den ene balde og lår i løbet af dagen, men ikke natten. De seneste dage er de kommet når jeg har gået, og det jager så kraftigt at jeg lige må stå stille til det er overstået. Ved ikke om det er det samme, eller måske endnu engang belastningen som nager kroppen?!?!?

Pia 36+0

Hej Stine.

Jeg kender heller ikke til smerterne om natten. Men som Pia har jeg smerterne ned gennem benene om dagen. Jeg troede egentlig, at det var mine dårlige hofter, som gjorde oprør. Så jeg kan ikke belyse emnet, blot sige det er kendt herfra også. Min umiddelbare idé er, at vores kroppe nok er ved at være overbelastet, og “knaser” under den forøgede vægt. Men jeg skal ikke kunne sige noget med sikkerhed – desværre.

God weekend.
    Kath. 37+2

BoffersMorBoffersMor
    Medlem

Hejsa Stine.
    Min læge fortalte mig at det er iskiasnerven der bliver belastet/trykket på 🙂 Det er sur R.. mens det står på, døjede selv en del med det tidligere i graviditeten, men det er nu nogenlunde ovre, ja, eller også har jeg “vænnet” mig til det *GG*
    BoffersMor

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.