Slimprop!!!

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    per0412per0412
    Medlem

Skønt ord ikk!!
    Nåh men af ren nysgerrighed ville jeg spørge om der er nogen der har “opdaget” denne??
    Jeg er 38+4 og her er den endnu ikke røget ud, men ved også godt at den kan poppe ud så sent som ved fødslen…
    Mvh Pernille 38+4

Anonym
    Gæst

Hej Pernille,

Jeg opdagede aabenbart kun noget af min for 2 uger siden. Jeg sad pa toilettet og der kom et blob, og der svoemmede en hvid klat rundt. senere paa dagen opdagede jeg endnu mere “slim” (uhmm) da jeg skulle pa toilet naeste gang.

Igaar troede vi vandet gik, da der pludselig begyndte at sive noget vandligt stads ud ligesaa stille, men var i tvivl da det ikk var saa store maengder. Da det blev ved med at sive 2 timer senere, ringede vi til JM og hun sagde jeg skulle komme ud pa klinikken til et tjek. det viste sig ikke at vaere fostervand, men hun mente at det var det sidste af slimproppen og derudover diverse udflaad som aabenbart kan komme i saa store maengder.
    Vi blev sendt hjem igen med noget papir som jeg ska putte i trussen indimellem for at tjekke om det blir blaat, i saa fald er det fostervand, men indtil da skulle jeg bare klemme ballerne sammen:o)
    Lidt trals, for troede at nu skulle det vaere, men der gaar abenbart lidt endnu.
    held og lykke til dig!

Kleine 39+0

thiemer06thiemer06
    Medlem

Pernille du må da ikke give mig sådan et chok! Jeg var sikker på at nu var den røget og du skulle til at føde 🙂
    Sidste gang røg min af flere omgange og først da jeg havde haft veer i flere timer, men det er jo meget forskelligt hvordan det udarter sig *SS*.

Bedste ønsker om at du snart slipper af med proppen – din utålmodige sjæl 🙂

Hilsen Kathe

thiemer06thiemer06
    Medlem
    Anonym
    Gæst

Nu er jeg rosinen i pølseenden med termin 31/12, så jeg er jo laaangt efter jer :o) Sidst gik min slimprop på een gang og det var en ordentlig klat gennemsigtig slim med små blodtråde i. Den kom ca 2 timer inden vandet gik og 3½ time derefter havde jeg født.

/Marie

per0412per0412
    Medlem

Kan godt se her i bakspejlet at den nemt kunne misforståes!!!
    Men det var nu bare for at skabe en tråd om dette interessante emne;0)
    Mvh Pernille

Anonym
    Gæst

Min slimprop er ligeså stille begyndt at komme i meget små klatter (ved ikke om der er røget noget i toilettet!) det opdagede jeg torsdag aften og i går aftes havde jeg lidt tegnblødning 🙂
    Ved de andre gravíditeter har jeg fået tegnblødning mellem 4-8 dage før, så nu er jeg for en sikkerheds skyld gået i gang med at vaske tøj – ville ellers have ventet til efter næste weekend.
    Meen for en sikkerheds skyld må jeg hellere få snøvlet mig færdig med det hele 🙂

Heidi 36+5

LohomaLohoma
    Medlem

Jo, tak, jeg kender godt vores ven slimproppen. Da jeg skulle have min søn for 3½ år siden gik den om lørdagen, og det kunne jeg i hvert fald ikke undgå at opdage! Faktisk måtte jeg gå med bind i 2 dage, og så er han født mandag aften.
    Lohoma 37+0

Hej Pernille
    Jeg har heller ikke opdaget noget endnu. Jeg går også og venter på bare et lille tegn på fødsel…

Hilsner fra
    Birgitte (38+6)

Anonym
    Gæst

Min slimprop gik lørdag den 18. – det var en hvid klump/klat der var lidt blodig. Tirsdag havde jeg nogle voldsomme plukveer og blødte lidt, og jordmoderen mente, at det var på grund af den. Hun kunne godt se “der løb noget ud af mig”, men det var altså bare udflåd. Hun informerede mig også om, at der kan gå *laaang* tid før fødslen går igang – hendes bedste gæt var 3 uger fra da, altså om cirka 2 uger fra nu. Jeg håber hun har ret, jeg vil bestemt ikke brokke mig over at føde nogle uger før termin (som først ligger den 29. december).

/Sara

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.