Ondt i maven/uro

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg har siden imorges omkring 5-tiden haft ondt i maven, sådan mavepine-agtig og haft mens-smerter/sammentrækninger i underlivet, og allerede været på toilettet 3 gange (og det var ikke for at tisse!!!), nu er mavepinen væk, men kan mærke at det ulmer lidt i maven, at jeg har sådan en uro og skal passe på med hvad jeg gør. Siden i mandags sådan ca. har jeg døjet med diarre.

Er der andre der oplever det også?

Hilsen Lena 39+0

LohomaLohoma
    Medlem

Nej, men det kunne da godt lyde som om, der er noget under opsejling… Ved i hvert fald, at mange oplever diarre lige inden fødslen går i gang. Spændende, om du er mor inden weekenden er omme…

SilottebpSilottebp
    Medlem

Jeg har haft diarre sådan on and off hele graviditeten men håber da det kan betyde der snart sker noget, for det er bare ikke sjovt… Og som du skriver så er der bare mega meget uro hvilket både er endejlig fornemmelse men også ubehagelig…
    Knus Charlotte 37+1

stunse30stunse30
    Medlem

Hej hej 🙂

Jo, det lyder bekendt! …Sådan cirkus den sidste 1½-2 ugers tid har jeg haft sådan lidt diarre on/off…eller måske ikke ligefrem diarre; snarere…bum bum bum…I ved sådan, NU skal jeg bare på toilet! 😉

Der følger ikke kvalme eller anden utilpashed med, men mens-lignende smerter og udspændte mavemuskler oveni toiletbesøgene gi´r noget træthed, synes jeg…!

Drik en masse vand og sørg for at få hvilet er mit bedste råd 🙂

Kh
    Stine (37+2)

Diva77Diva77
    Medlem

Ingen diaré her… tilgengæld masser og masser af plukveer med “bid” i… underlivet hiver og slider, maven er øm, og min ellers flotte ugentlige lange pause med opkastninger er væk… har kvalme og brækker mig 1-2 gange dagligt igen nu.
    Men okay… jeg skal jo også poppe den her unge ud mellem mandag og onsdag… ellers skal jeg bare høre på Clarabelle og hvor lækker hendes unge er *GG*

Maja 36+5

Anonym
    Gæst

Jeg har faktisk meget ro i maven, men uha min halsbrand er vendt tilbage med fuld styrke.
    Meeen nu kan Jeg nok lige klare de sidste 1½ døgn. Ellers skulle jeg jo være et slemt skarn. 🙂

Og ja Diva, du kommer til at høre om min lækre unge om du føder i denne uge eller ej. hehe

Knus Mia 37 + 5

Anonym
    Gæst

Håber da, at det er fordi fødslen er lige om hjørnet for dig 😉 Men der er altså også rigtig mange der døjer med maveinfluenza for tiden… håber ikke det er sådan en du har tilraget dig 🙁
    Held og lykke…
    Knus Karina 36+3

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.