Hvor er de sidste 3 uger blevet af?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Hvor er de sidste 3 uger blevet af?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    oliverjoyoliverjoy
    Medlem

Ja jeg sad lige i sofaen og kom til at tænke på¨at jeg i morgen havde haft barsel i 3 uger. Jeg kan slet ikke forstå det. Det er godt nok gået hurtigt.

Jeg har godt nok været på arbejde nogle dage for at oplære min afløser og talt i telefon med hende dagligt, men alligevel.

Det er nok ligesom ferie den går alt for hurtigt. Denne gang er det faktisk dejligt. For så kommer jeg jo tættere på termin og det er jo skønt. Jeg glæder mig bare så meget til at se min lille trold.

I min sidste graviditet var jeg sygemeldt fra uge 20 så denne har været noget anderledes. Denne gang har jeg endnu ikke nået at kede mig. Og det gjorde jeg sidste gang tro mig.

Joy 38+6

Anonym
    Gæst

Kender det godt! I morgen er det 4 uger siden, jeg havde sidste arbejdsdag, og jeg har det også som om tiden er fløjet afsted. Men jeg har nu også haft rigeligt at tage mig til, for INTET var klar til baby før jeg gik på barsel. Jeg går til gravid-svøm to gange om ugen. Og så skal vi fejre vores store piges fødselsdag i den kommende weekend med alt hvad det indebærer, når familien kommer lørdag og klassen søndag…. Håber jeg får lidt mere tid til at sove i næste uge….

Therese 37+5

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.