Nu er det snart nok…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Nu er det snart nok…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    oliverjoyoliverjoy
    Medlem

Jeg gider ikke vente mere. Hver eneste aften får jeg halsbrand, meget kraftige plukveer der gør ondt og jeg føler mig simpelthen så besværret af dette nu.

I går aftes begyndte jeg at tage tid på de plukveer som gjorde at jeg bukkede helt sammen inde i sengen. De gjorde simpelthen så ondt. Men selvfølgelig i samme sekund jeg begyndte at tage tid så kom der kun en mere efter 25 minutters mellemrum. Det kan man jo næsten ikke kalde veer. øv.

Det ville ellers have været perfekt, da vores søn blev passet ude i denne weekend. Det kunne da have været hyggeligt om han kom hjem til en lille ny lillesøster.

Jeg skal til jordemoder i morgen og der håber jeg at hun vil prøve at se om de giver noget de der pokkers plukveer. Hvis hun spørger om hun skal tage hinden eller lign. er svaret med det samme JA TAK. Jeg har termin på fredag så jeg håber at lillepigen har samme ide. Noget tyder på det sådan som min krop opfører sig.

Jeg har også fået en hel del mere vand i kroppen efter jeg fik foretager akupunktur som skulle fjerne det. Mystisk. I går var vi inde og se James Bond og bagefter føltes det som om jeg havde en størrelse 41 fod nede i en størrelse 36 sko.

Jeg vil bare have hende ud NU.
    Sorry for det lange indlæg men skulle lige have luft, da jeg som sagt er ved at være godt træt af det hele.

Joy 39+2

Diva77Diva77
    Medlem

Vil bare lige sige : HØRT HØRT HØRT!!! Søde ventetid my ass!

Maja 36+6

mipsemipse
    Medlem

Hejsa
    det håber jeg ik er sandt, når du nu er så langt som du er, for jeg har det ligesådan og er kun i 36+1, såå jo for den da hun skal da bare se at komme ud, pøj pøj med det snart går igang.
    knus mipse 36+1

Anonym
    Gæst

Hej Joy

Kan udmærket godt følge dig. Mht hindesprængning, har en jm lige sagt til mig idag, at de kun gør det på folk der er gået over tid og ikke ligesom dig og mig er 39 uger henne, desværre!!!
    Men jeg har lige været til zoneterapeut og massør for at se om det kan sætte skub i tingene, det kan du jo prøve, hvis det er at jm ikke vil hjælpe dig lidt på vej.

Føler med dig:-)

Knus Lena 39+1

oliverjoyoliverjoy
    Medlem

Jeg havde besøg af en i fredags der har termin den 09 december og hun fik det tilbudt i sidste uge, da jm sagde at hun var klar. Men hun takkede nej tak for det kunne hun slet ikke overskue. Så det er åbentbart meget forskelligt hvad de tilbyder.

Joy 39+1

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.