så er jeg hjemme efter mødet med fødselslægen.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 så er jeg hjemme efter mødet med fødselslægen.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    marts04marts04
    Medlem

ja humøret var ikke på toppen i morgen da jeg tog afsted, var meget træt, og så mig selv i elevatorens spejle, hold da ferie så tyk kindet jeg er blevet, hjal ikke meget på selvtilliden. Har taget 19 kg på uha…det havde jeg lovet mig selv at jeg ikke skulle gøre denne gang, men heldigvis har jeg meget vand i hele kroppen, så nogle af kg må sidde der.

Nå men ventede så en halv time på at lægen kunne snagle sig færdig..
    Fortalte hende lidt om alle mige skavanker og om tankerne og at jeg følte at jeg lever i en drømme verden, mhs. til at miste igen, hun sagde at mhs. til skavankerne skulle jeg ikke sættes igang, for så skulle alle det… men mhs til ikke at tro på en ny levende baby, kunne hun åbentbart godt se på mig at jeg havde det hårdt, jeg fik helt tåre i øjene ( en samblandig af det psykiske med at miste, at jeg har det besværligt med kroppen og skavankerne) nå men så ville hun lige mærke på maven, og det skulle en lægestuderende og en jordemoderstuderende også. Bette pigen lå med hovede ned ad ( som altid) skønnes til 2900 g. Så spurgte lægen om hvad jeg sagde til d. 1 dec. JO tak meget gerne ( en uge før tid) Så meningen er at jeg skal ringe til fødeafd. d, 1 for at høre om de har plads, og så skal jeg sættes igang – spændene…

Nu vil jeg slappe af resten af dagen, for vi er jo nogle der får tralse plukveer mv. efter at blive æltet sådan på maven og ved skambenet av…

Nu håber jeg så snart at vi får vores hus, så vi lige kan komme lidt på plads..

pøj pøj til jer

hilsen marts04
    igangsættes d. 1/12 hurra..

Anonym
    Gæst

Hvor er det dejligt for dig, at du nu ikke skal bekymre dig mere… godt at lægen var så sød og forstående.
    Så er nedtælling jo for alvor begyndt 😉 Men i får sørme da også travlt op til babys ankomst med indflytning i hus og det hele… Stort tillykke med det også! Trods alt dejligt, at i lige når det inden, hva? Håber i har masser af venner og familie der kan hjælpe jer med at komme hurtigt på plads og få pakket ud, så i kan koncentrere jer 100% når du skal føde.
    Held og lykke og god fornøjelse med det hele…
    Knus Karina 35+6

Anonym
    Gæst

Dejligt med en dato for dig. Nu kan du slappe af, og bare afvente den store dag. Dejligt at hun kunne se på dig at det var det du havde behov for.
    Alt mulig held og lykke med det hele. Og husk nu at slappe af, det er det jeg får afvide hele tiden… 🙂

Knus Mia 37 + 1

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.