Alt om Børn › Fora › Mødregrupper › Mødregruppe December 2006 › Så kom puslebordet på plads….!
- Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 2 år, 10 måneder siden af
boedskov.
- ForfatterIndlæg
- 17/11/2006 kl. 21:11 #2234919
Anonym
GæstKender den gode fornemmelse, når noget kommer i stand. Sådan en fornemmelse har jeg i kroppen lige nu, for vi har fået malet begge vore stuer. Nu mangler vi kun paneler og gerekter (staves det såden?) og at få behandlet gulve – så er vi klar til at sætte nye møbler ind og tage imod baby.
Kh. Kamilla
17/11/2006 kl. 21:11 #498413boedskov
MedlemSå fik jeg endelig overtalt manden til at udskifte pladen over tremmesengen ud med et andet puslebord.
Det hentede vi så i dag og fik det stillet op lige med det samme vi kom hjem med det.
Dejligt at se det stå inde i soveværelset ved siden af min side i sengen. Det er som om hele fødslen og lillebrors komme er rykket lidt nærmere.
I morgen skal vi så i kælderen og finde resten af de ting jeg skal bruge til puslepladsen, såsom puden, uroen osv.
Nu håber jeg at alle utålmodige sjæle (som jeg selv er ) snart får deres store ønske opfyldt.
Knus Christina 33+4
18/11/2006 kl. 13:11 #2234917Anonym
GæstHej Christina.
Lækkert at i er ved at være klar. Jeg er godt nok også ind på værelset rigtig mange gange…Taksen til fødegangen er næsten pakket, men kun lige tidfordriv i form af blade og juice og sådan. Men har jo også kun 9 dage tilbage i dag…
Knus Mia 36 + 5
19/11/2006 kl. 22:11 #2234918Anonym
GæstJa det er SÅ skønt, at gøre klar til babys ankomst. Vi har også lige fået puslekommoden stillet ud på badeværelset idag, så nu skal der bare fyldes tøj i 😉
Knus Karina 35+420/11/2006 kl. 16:11 #2234920Anonym
GæstVi har også fået købt de fleste tin, men børneværelset måvente lidt, til vi er føærdige med at bygge skur/værksted. Da vi har mange ting der skal flyttes ud af værelset. Det bliver først en gang i det nye år.
Christina 35+2
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.