Så kom puslebordet på plads….!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Så kom puslebordet på plads….!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Kender den gode fornemmelse, når noget kommer i stand. Sådan en fornemmelse har jeg i kroppen lige nu, for vi har fået malet begge vore stuer. Nu mangler vi kun paneler og gerekter (staves det såden?) og at få behandlet gulve – så er vi klar til at sætte nye møbler ind og tage imod baby.

Kh. Kamilla

boedskovboedskov
    Medlem

Så fik jeg endelig overtalt manden til at udskifte pladen over tremmesengen ud med et andet puslebord.

Det hentede vi så i dag og fik det stillet op lige med det samme vi kom hjem med det.

Dejligt at se det stå inde i soveværelset ved siden af min side i sengen. Det er som om hele fødslen og lillebrors komme er rykket lidt nærmere.

I morgen skal vi så i kælderen og finde resten af de ting jeg skal bruge til puslepladsen, såsom puden, uroen osv.

Nu håber jeg at alle utålmodige sjæle (som jeg selv er ) snart får deres store ønske opfyldt.

Knus Christina 33+4

Anonym
    Gæst

Hej Christina.

Lækkert at i er ved at være klar. Jeg er godt nok også ind på værelset rigtig mange gange…Taksen til fødegangen er næsten pakket, men kun lige tidfordriv i form af blade og juice og sådan. Men har jo også kun 9 dage tilbage i dag…

Knus Mia 36 + 5

Anonym
    Gæst

Ja det er SÅ skønt, at gøre klar til babys ankomst. Vi har også lige fået puslekommoden stillet ud på badeværelset idag, så nu skal der bare fyldes tøj i 😉
    Knus Karina 35+4

Anonym
    Gæst

Vi har også fået købt de fleste tin, men børneværelset måvente lidt, til vi er føærdige med at bygge skur/værksted. Da vi har mange ting der skal flyttes ud af værelset. Det bliver først en gang i det nye år.

Christina 35+2

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.