TEGNBLØDNING, troede jeg skulle føde, men ak!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 TEGNBLØDNING, troede jeg skulle føde, men ak!!

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    BettebasseBettebasse
    Medlem

Nå så fik jeg tegnblødning kl. 20.00 i går aftes og det satte rigitg gang i huset, fik pakket det sidste ringet til fødeafd. da jeg havde læst at fødslen ville komme snart så, men ak JM på fødeafd. sagde at der sagtens kunne gå en uge eller mere endnu, øv øv. Nå men så har vi ikke sovet den halve nat, for jeg skulle tisse hver time og Dennis troede jeg var ved at føde hver gang jeg rørte på mig.
    Nogen der har erfaring med tegnblødning?
    M.v.h. Bettebasse 11 dg tilbage

BoffersMorBoffersMor
    Medlem

Jeg har godt hørt at den kan komme noget før fødslen går i gang, men har ikke selv prøvet det. Min første fødsel var den klassiske: Veer der startede stille og roligt op og så tog til i styrke, og så var det godt i gang 🙂 Så det ved jeg ikke hvor meget man kan bruge til noget :-)))) Men håber da for dig at der snart sker noget 🙂
    BoffersMor

Første gang fik jeg først tegnblødning da jeg var i fødsel, lige inden mine presseveer startede faktisk. Og anden gang fik jeg det slet ikke…
    Så desværre ikke den store erfaring herfra!
    Knus Eva 34+4

ladydan1ladydan1
    Medlem

uhh tør næsten ikke sige det..men min søster havde tegnblødning i 6 uger!…jeg selv har aldrig oplevet tegnblødning, så det er altså meget individuelt.
    ladydan1

Anonym
    Gæst

når jeg først var i fødsel. Så det med at have det en uge forvejen kender jeg ikke til.

BettebasseBettebasse
    Medlem

Tak for så hurtig respons, ja jeg ved heller ikke hvad jeg skal synes, men det lyder som om at det kan gå begge veje. Jeg hænger bare i lidt endnu, men så blev det sidste da gjort klar og manden blev over opmærksom.
    M.v.h. Bettebasse 11 dg tilbage

ingehhingehh
    Medlem

Tegnblødning er ikke et sikkert tegn på snarlig fødsel – desværre.

Jeg har haft tegnblødninger on and of siden jeg var 32 uger henne, og jeg har altså ikke født endnu. Ved sidste fødsel, havde jeg det slet ikke, måske systemet derfor mener, at så skal jeg dæleme have det denne gang ;O)

Men du kan da håbe, at det er et snarligt tegn for dig.

Held og lykke, hvis du er en af de heldige.

Inge 37+2

jalinajalina
    Medlem

Hej

Med min første gik slimproppen en lørdag morgen, og derefter kom der tegnblødning. Derefter skete der ikke mere før hen ad søndag eftermiddag hvor de første veer så småt begyndte. Mandag morgen tog vi så til fødegangen og mandag eftermiddag havde jeg født. Så det kan altså også gå hurtigt efter tegnblødning er begyndt. Jeg fødte i øvrigt 3 uger før tid.

Kh Jalina, 35+4

Anonym
    Gæst

Jeg fik tegnblødning et par dage før jeg gik i fødsel og i den forbindelse røg slimproppen også, så der kan godt gå et par dage. Men det er kroppen der gør sig klar til fødslen.
    Du må bare have lidt tålmodighed.
    Held og lykke med det hele.
    Maria 34+2

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.