menstruationslignende smerter?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 menstruationslignende smerter?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

Oplever I andre også menstruationslignenede smerter? Jeg har det i maven og lænden, nøjagtigt som lige inden jeg skal have min menstruation.
    Hilsen mig (34+1)

per0412per0412
    Medlem

ja sådan har jeg haft det i en 14 dages tid, i starten var det kun om aftenen efter en lang dags “slid” men de sidste par dage er det hele tiden.
    Kan desværre ikke give nogen forklaring, men det kunne være interessant hvis nogle kunne fortælle hvorfor man får den “murren”
    Mvh Pernille 37+6

karen1704karen1704
    Medlem

Jeg mindes noget om at JM sagde at det ofte vil føles som menstruatinssmerter når kroppen gør sig klar til at føde – især i forbindelse med de første veer. Kender ikke til den anatomiske forklaring, men forestiller mig at baby kan presse på æggestokkene? Måske er er det fødslen der er ved at nærme sig i jeres tilfælde?

Diva77Diva77
    Medlem

Har selv haft dem i en uges tid… håber, beder til, krydser fingre for at det er fordi, fødslen er ved at nærme sig ;o)

Maja 36+0

Anonym
    Gæst

Jeg har også haft det i et par uger nu og mest om aftenen og natten og ikke noget der varer i flere timer. Min læge sagde i sidste uge da jeg var til kontrol, at det var babyen der vokser og derfor presser på alle indre organer som gør at man bliver så øm at det kan føles som mens.smerter.

Pia
    35+2

Anonym
    Gæst

Jeg har nok haft fornemmelsen i 1½ måned efterhånden, og det er altså meget normalt. Det er en del af kroppens forberedelse til babys ankomst.
    Har også haft det sådan de andre gange. Har snakket med jordemoderen om, at jeg synes det kom meget tildligt ift. terminen, men det er meget normalt, fortalte hun. Så ro på, I andre! Det er bare en del af graviditeten!

Therese 37+3

muslemusmuslemus
    Medlem

Kære tøser -jeres fødsel er nær… Det er altså bare et tegn på at kroppen gør sig klar på veer og fødsel. Jeg havde selv fornemmelsen/smerterne et par timer inden veer -nogle har dem åbenbart længere.

Hilsen Joan -mor til Frederikke 19mdr.

mipsemipse
    Medlem

Føj jeg vågnede i nat med, kraftige smerter i maven og den var helt hård. føltes lidt lige som veer eller menses smerter. tænkte bare åhh nej er ik klar er ik klar,-) Det er min 3 graviditet og har aldrig haft det sådan før. Men mon ik det er tæt på for os så når det er så tæt på terminen.?
    knus mipse 35+4

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.