Mon baby leder efter en udgang ?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Mon baby leder efter en udgang ?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    thiemer06thiemer06
    Medlem

Hold da op hvor har jeg bare haft en aktiv baby i maven de sidste dage og nætter.
    Det føles som om han leder efter en udgang eller noget. Hans hovede kører frem og tilbage på mit skamben, borer sig nogen gange dybere så jegtror at NU har han da sat sig fast – men det tror jeg ikke han har, for han mosler ufortrødent videre…
    Efterhånden føles det som om det indvendige af mit maveskin er et stort blåt mærke! Er der andre der oplever noget lignende?
    I går aftes kunne jeg mærke at hans numse så helt nede ved min navle så han var kravlet godt ned i bækkenet, men her til morgen er numsen igen på plads oppe under ribbenene 🙂
    Kan ikke huske at jeg oplevede noget lignenede først gang, men ham her har nu også hele tiden været mere aktiv og så nåede majken for øvrigt aldrig at sætte sig fast før jeg gik i fødsel – og der er det altså svært at skelne hvad der er hvad *SS*….

Hilsen Kathe – med det ømme maveskind 😉 34+4

Bette98Bette98
    Medlem

Hej Kathe

Det lyder nøjagtigt som Lærke og jeg kan levende huske det selvom det er over 2 år siden. Det gjorde så ondt og samtidigt var det så fantastisk at se genindspillingen af Alien med ens barn i hovedrollen (som alien) gang på gang.

Tror bare lillebror siger: Så mor nu er jeg klar til at gøre mig bemærket på godt og ondt – håber du kan tage det. Lærke begyndte i øvrigt noget før fødslen, måske et par uger…

Knus Betina 12+1

per0412per0412
    Medlem

hi hi. Nej hvor jeg kender det.
    Det kan være der var “noget” i den der brunch i søndags;0) for lillemanden mildest talt vælter rundt konstant.
    Min mave er dog faldet en anelse, så kan pt nyde at være alene med mine ribben, men han blir jo større den lille skid, så det er nok en stakket frist.
    Mvh Pernille 37+4

Anonym
    Gæst

Kender godt de ubehagelige spark og puf forneden – uha, det kan gøre ondt. Er heldigvis forskånet for spark i ribbenene.
    Denne graviditet er nøjagtig som min datters, hovedet nedad men med meget aktive arme, der fægter rundt og søger efter en udgang 🙂 Håber ikke, at det er et tegn på, at jeg igen skal føde en supergirl/boy med armen ude først.
    Knus Karina

Anonym
    Gæst

Min kollega kom med det forslag at man skulle udstyre den lille med GPS ogbrugsanvisning til hvordan man finder ud på den rigtige måde 😉

Christina 35+2

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.