En dag frisk, næste dag træt, så frisk, så træt…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 En dag frisk, næste dag træt, så frisk, så træt…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    LindaGHLindaGH
    Medlem

Nøj, hvor er det belastende! Jeg kan falde i søvn på sofaen efter frokost! Samtidig giver det sådan et lidt trist humør, fordi aktivitetsniveauet er på næsten nul og man ikke får lavet en fis! Hver anden dag, hvor jeg er frisk, får jeg tilgengæld en masse fra hånden og humøret er i top, men næste dag wrooom ned i kulkælderen og så smadret…
    Er der andre, der kan nikke genkendende til det?

Linda 35+6, som er så klar til at føde (Av mine ribben!!!)

Anonym
    Gæst

Hej Linda.

Ja det kunne lige så godt have vært noget jeg havde skrevet. Jeg har det fuldstændig lige sådan. Prøver at holde vores hjem sådan rimeligt ryddet. Det er der somregel. Men ca. hver anden dag gider jeg ikke angang at sætte min tallerken i opvaskeren men efterlader den bare på bordet, for at gå ind og flade ud på sofaen…hvorfor spørger jeg mig selv??? Men har ikke noget logisk svar.

Hver anden dag er jeg hyper, og får ryddet hele hytten, får skiftet sengetøj, tørret støv af, vasket tøj og alt muligt…inden kl 10. Ja utroligt. Jeg fatter ikke hvor energien kommer fra. Den er der bare. SÅ fat mod, der er andre der har det på samme måde.

Knus Mia 36 + 6 (8 dage til igangsættelse)

marts04marts04
    Medlem

jeg har ingen energi, de sidste par dage er trætheden, dog kommet lidt senere på dagen, men får ikke lavet meget (plukveer) da jeg ventede mig datter sov jeg ikke meget om natten, men var fuldt af energi .- det savner jeg…

marts04
    37+2

oliverjoyoliverjoy
    Medlem

Ja, som overskriften siger har jeg lidt af det samme, men alligevel ikke. Jeg prøver også at få lavet bare lit i løbet af dagen, men energien er der bare ikke.

Samtidig har jeg så ondt i bækkenet og har plukveer hele tiden at jeg stort set ingen ting skal lave før der er plukveer.

Som jeg sagde til min mand i fredags. Jeg kan ikke engang slå en prut uden at jeg får en plukvee. Det grinede han lidt af og sagde at det ville han også helt være fri for. 🙂

Men jeg glæder mig til at det forhåbentlig snart er overstået, men jeg ved af erfaring at man desværre ikke når meget mere når man først har født. Man skal være glad hvis man når at komme i bad. Men jeg kan jo håbe at jeg er bedre forberedt denne gang.

Joy 38+2

Anonym
    Gæst

Ja, kender det godt, har det nøjagtig ligesådan!!!
    Rart at høre, at man ik er ene i verden.
    Knus Karina 35+4

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.