Puh ha.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    ingehhingehh
    Medlem

Jeg var lige et smut inde på november terminen. Skulle jo lige have lidt fødselsberetninger, men det der møder en er, to stk. indlæg der fortæller om mistede børn. Øv, det er bare ikke lige det man har brug for, sad bare og græd (stortudede) mens jeg læste dem. Tror altså ikke, at jeg ville kunne sætte mig ned, og skrive herinde så hurtigt efter, hvis det (gud forbyde det) skulle ske.

Så, hvis i ikke har stærke hjerter lige nu, så gør jer selv den tjeneste ikke at læse disse indlæg, de stikker dybt i hjertet.

En næsten stadig tudende Inge

thiemer06thiemer06
    Medlem

Ja det var bestemt mindre rare indlæg at læse,og så to lige oven i hinanden…
    Jeg blev også meget berørt, men blev samtidig også glad for at der findes sådan et forum som dette hvor man kan dele ALT, både det gode og det onde her i livet.
    Som du selv skriver så er det jo op til en selv om man vælger at læse deres beretninger for deres overskrifter er jo tydeligvis ikke lykkelige… Det er simpelthen ikke til at fatte for os der ikke har mistet et barn hvordan de må have det lige nu. Tænk at de har deltaget i debatten på siden på lige fod med alle andre, delt glæder og bekymringer i graviditeten, været til mavemøder og hvad ved jeg og så lige pludselig er de udenfor det fællesskab der egentlig holdt dem sammen 🙁 Det må også være svært at forholde sig til… Man bliver jo på en eller anden måde knyttet til ens termingruppe over ni mdr…
    Som jeg også skrev til dem så håber jeg at de er i stand til at passe på sig selv og deres nærmeste i denne svære tid. Vi andre kan jo vælge at lukke øjnene og ikke læse deres beretninger, det valg har de desværre ikke. De SKAL finde en måde at komme videre på og forholde sig til det skete – stakkels mennesker!
    Nå men det var bare lige lidt tanker her fra mig…

Hilsen Kathe

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.