Så har jeg haft de 4 første rigtige veer :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Så har jeg haft de 4 første rigtige veer :-)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    BoffersMorBoffersMor
    Medlem

hehe men 4 rigtige veer over 3 dage giver jo ikke ligefrem mening, vel?!! 🙂 Hmm kunne det ikke bare komme i gang nu! Jeg bliver glad hver gang der er kommet en, meeeeen glæden er jo ret kort! *GG* Vi havde sex i nat og rigeligt til at det nok ville ha gjort lidt mere, men men men nej nej, det blev bare til grumme plukveer 🙁 Ævæv….. Men det var nu godt sex, hehe. Så helt spildt var det absolut ikke!!!!! hehe
    Nå, men jeg venter videre her på Mors 🙂
    God weekend herfra
    BoffersMor

Anonym
    Gæst

at det er rigtige veer og ikke bare plukkeveer du har haft?
    Men det kunne da godt tyde på, at der er noget på vej, hvis det er rigtige veer du har haft – send lige lidt i denne retning:-)

Hilsen Lena 38+0

BoffersMorBoffersMor
    Medlem

Jeg er mere end sikker på at det VAR rigtige veer. Jeg er 2.gangsfødende, så jeg er ikke i tvivl :-))) Der har ikke rigtigt været flere siden, desværre! Kun de dumme nappende plukveer, man kan være foruden! *GG* Manden er selvfølgelig ude og hjælpe en kammerat med at flytte idag og her er jeg alene med 4 drenge, så der er nok at se til 🙂 Men de er nu søde og forstående overfor at jeg ikke lige er til det helt vilde leg. Så vi spiller spil, og andre rolige aktiviteter! Men de venter nu med længsel på der sker noget mere, så de kan få ham lillebror at se :-))) MEN DE ER SGUITTE DE ENESTE DER VENTER VILDT NU!
    Manden er ikke ret langt væk og han kan være her i løbet af nul komma to hvis det nu sker. Men jeg har mine tvivl om at der sker mere lige nu….sukker lige meget dybt…. *SS*
    BoffersMor

Anonym
    Gæst

Okay:-) Jeg er også 2. gangs fødende, men jeg har tit tænkt på, om jeg ikke ville komme i tvivl når de rigtige veer går igang… Jeg har rigtig mange plukkeveer i øjeblikket og de bider og tager fat, men ikke om i lænden osv som de ellers siger at veer skal. Jeg skal slet ikke huske smerten fra 1. gang, men det kan godt være, at jeg ikke er i tvivl når de endelig kommer:-)

Jeg håber at der snart sker noget mere for dig… Held og lykke skal du ihvert fald have herfra:-)

Hilsen Lena 38+0

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.