Er åben….

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg var ved jm i fredags og hun tog og undersøgte mig indvendigt og konstaterede,at jeg er over 1cm åben. Min livmoderhals er stadig intakt men det sagde hun var ganske normalt..
    Nå,men det betyder så,at hvis der ikke er sket noget inden,hvilket jeg har en stærk fornemmelse af sker,men at jeg bliver sat igang en uge før. Hun mener ikke,at lillepigen er noget de 3 kg endnu,men pyt med det.
    Igår vågnede jeg med de ondeste ømme muskler,præcis som hvis jeg havde influenza. Føj hvor fik jeg det skidt og det blev værre og værre. Jeg rystede om aftnen og frøs men efter to panodiler og lidt hvil havde jeg det bedre.
    Men idag har jeg det en del bedre er dog stadig øm i kroppen.. Er der nogle af jer andre der har prøvet det?
    Håber at i alle har det godt og får nydt den sidste tid….

Mange hilsner Jenna 37+4

marts04marts04
    Medlem

skal d evt. sættes igang hvis du er åben 1 cm..? hvorfor??

i disse dage døjer jeg også meget med ømhed over lænden, det sidder højere oppen end iskassen og kan ikke bøje mig forover mere end 5 cm uden at det gør mege ondt..

pøj pøj med det…

marts04
    37+2

Anonym
    Gæst

Jeg har talt med læge og jm omkring igangsættelse en uge før tid så jeg kan planlægge pasning af børnene. Hvis det er en uge før så er de hos deres far og så skal jeg ikke stresse over det. Jm sagde,at en god jm ville kunne løsne hinden men i sidste ende er det lægen der bestemmer det. Men jeg går ud fra,at når jeg skal ind og skannes og til undersøgelse derefter,så burde jeg være lidt mere åben..
    Men jeg bliver kun sat igang hvis han mener jeg er helt moden til det.

Hilsen Jenna

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.