Besøg på fødegangen

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Besøg på fødegangen

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter

vi var et smut på fødegangen i morges. Jeg havde haft enundelig nat med mange plukveer, så de synes lige at vi skulle kigge forbi. Oppe på fødegangen fik vi kørt en strimmel og efter en time kom jordmoren og sagde at det så fint ud. Jeg havde nogle gode veer med 5-7 minutters mellemrum, men de havde ikke givet noget særligt, så vi kunne bare tage hjem og vente. Og her sidder jeg så endnu – stadig med ureglmæssige veer – hvorfor sker der ikke noget! Hvis der er nogen der har ideer til hvordan jeg kan få sparket ordentligt gang i dem, så er jeg åben for alt.

Anonym
    Gæst

Hop på trampolin eller spist en masse slik eller noget fast food, det har jeg hørt virker, men om det holder aner jeg ikke. Kan godt forstå du gerne vil igang.
    Hber der snart sker noget. Glæder mig til at læse i morgen og du har fået en lille bebs :-))

Knus Mia 36 + 4

Anonym
    Gæst

stærk kaffe og masser af chokolade……..

Og held og lykke med det!

Knus Eva 34+1

Anonym
    Gæst

Hejsa.
    Hvis du “hopper” på manden, og du får en god orgasme, samtidigt med at du nuldre brystvorter, ja så kan det måske sparke veerne lidt mere igang.

God fødsel om forhåbentligt ikke så mange timer.

Hilsen Pia

Diva77Diva77
    Medlem

*LoooL* Aj undskyld, men det er da for grinagtigt. En god orgasme samtidig med at man nulre brystvorter… ahaaa haaa, det er der altså god underholdningsværdi i *GG* Jeg mener… orgasmer og nulren er jo skønt, men ligefrem at blive teknisk for at sætte fødslen igang… tager det ikke lidt af “poweren” fra orgasmen?? *G*
    Ja jaa jeg har også læst alle tricksene med sex og nulren… desværre bliver de modbevist i tide og utide. Nyd sexen for sexens skyld, – sætter det gang i noget er det jo kanon, – gør det ikke, så har man i det mindste fået god sex og ømme brystvorter *LoL*

Maja 35+4

per0412per0412
    Medlem

Ja lige præcis:0)
    Man får godt nok travlt lige pludselig.
    Og med hensyn til sex har jeg ladet mig fortælle at der skal 16 portioner sæd til for at det virker ve fremkaldende. -Og det i sig selv er da sørme noget af en bedrift.
    Har også hørt om en særlig Ve-kage proppet med fedt, chokolade og andet “smørelse” for at få det til “at glide nemmere” ha ha..
    Men det er da bare at forsøge. Kan godt forstå at folk er døøøøød utålmodige nu. Vi har altså også ventet i 8-9 måneder ikk!
    Knus fra Pernille 37+4

GRINER!!
    Har lige læst alle svar igennem….
    Konklussion: Du skal starte med at hoppe på trampolin, derefter springer du på manden, får en orgasme og nulrer brystvorter. Bagefter spiser du fast food, slik og chokolade og drikker stærk kaffe, så skulle den være hjemme!!!
    God fornøjelse!
    Knus Eva 34+2

Anonym
    Gæst

Hun svarer ihvertfald ikke…Men gad vide om hun nåede at bruge nogle af vores råd….

Knus Mia 36 + 5

Anonym
    Gæst

at der skal to sædafgange til før det virker, og det virker kun hvis fødslen i forvejen er ved at være igang, men det er den jo så også her:-) Trust me, vi forsøgte ihærdigt, at sætte fødslen igang på denne måde 1. gang… her 2. gang tager vi den dog NOGET mere afslappet mht. sex, hmmm…

Men pøj pøj med det – du må gerne sende MEGET vestøv i denne retning:-)))

Mange hilsner fra Lena 38+0

Anonym
    Gæst

Jeg syntes da lige jeg vil bidrage med opskrift på den omtalte vekage. Det er ikke afprøvet, men jeg kan vidst godt stå inde for, at der kommer et barn – på et eller andet tidspunkt :o)

Her er opskriften på ?ve-kage?:

4 æg
    1 dl sukker
    300 g margarine/smør
    230 g mel
    300 g chokolade
    1 spsk. kakao
    200 g kokosmel
    1 håndfuld rosiner
    1.5 dl stærk kaffe
    1 spsk. Bagepulver

Rør smør og sukker sammen, tilsæt æggene 1 af gangen sammen med 1 spsk. mel. Tilsæt så resten af melet og kakaoen. Smelt ½ af chokoladen i kaffen og rør kokosmel og rosiner i. Rør blandingen i kagen. Kagen bages i en rund springform, ca. 1 time ved 180 grader. Smelt resten af chokoladen og smør det oven på kagen når den er afkølet.

Nå så blev det altså ikke igår… Ellers rigtigt mange tak for alle de gode råd *SS* Efter 13 timer med ureglmæssige veer forsvandt de!!!! Var på fødegangen igen morges, livmoderhalsen er væk, men mere er der ikke sket – surt ! Nu var det lige så tæt på.

Knus Rikke (stadig med baby inde i maven)

*************** Ve støv til alle utålmodige kvinder**********

Anonym
    Gæst

Ja det er da rigtig meget øv. Som du kan se troede jeg også du var afsted og igang.
    Håber de vender tilbage i aften og med fuld styrke og i morgen er du MOR…

Knus og en masse VE STØV Mia 36 + 5

Anonym
    Gæst

Det er godt lige at løbe en maraton, hvorefter man skal spise retten, “cocktailpølser i magarinehav” (opskrift fra Pølles køkken) 🙂

Joke, til side. Men jeg kan næsten ikke tro, at nogle af de givne råd skulle hjælpe. Hvis de ser ud til at hjælpe, tror jeg det er tilfældigt. Håber ikke jeg fornærmer nogen. Har nogen iøvrigt prøvet den med de 16 protioner sæd?

Held og lykke,

Lærke 38. uge

Anonym
    Gæst

Hejsa.
    Hmm den med sexen.. ja da jeg skulle have min søn ud for snart 7 år siden, sad min mand og jeg på sygehuset over for den kvindelige fødselslæge.. Hun kiggede min mand dybt i øjene, og sagde henvendt til mig.. Du skal gå hjem og VOLDTAGE din mand i aften.. ggg min mand blev helt rød i tomaten og blev meget meget lille på stolen.. hehe
    om det virkede tja, vores søn kom da dagen før termin, og vi havde fået os et billigt grin..

Håber I alle får en dejlig fødsel..
    Hilsen en mor til en dreng der bliver 7 på fredag og en datter der bliver 16 år også på fredag..
    + et par sommer tvillinger på 4 år

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.