Tror vi har fundet navnet nu.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Tror vi har fundet navnet nu.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    oliverjoyoliverjoy
    Medlem

Vi har hele tiden været meget i tvivl om hvilket navn vi skulle vælge. Men nu tror jeg det er der. Selvom vores søn blev sur for han vil jo stadig gerne have Josefine.

Men vi var til en fest i weekenden og der var en pige der hed SIF. Dette navn sagde vi næsten i kor at det kunne vi godt lide. Og jeg harlige været inde og se på hvor mange der egentlig hedder det og det var ikke særlig brugt. Så mon ikke vi vælger det.

Så Sif bliver nok navnet. Dejligt at det er afklaret.

Joy 37+5

Anonym
    Gæst

Hej Joy.

Det er også et sødt navn. Vi er stadig ikke enige, men det kommer nok når vi står med den bette i armene.

Knus Mia 36 + 2

P.s Tak for tilbudet med Haven, men min mand er lige kommet hjem og fortæller mig at jeg da godt må kantklippe ved hækken (altså udvide bedet) og putte flis i. Så er det nemmere at slå græs….til næste år…hmmm Så har åbenbart have arbejde nok lige nu. Men ellers vender jeg da tilbage *GG*

Anonym
    Gæst
    Anonym
    Gæst

tillykke med navnevalget.

marts04marts04
    Medlem

når man endelig er blevet enige om en navn…jeg har skrevet tidligere at vores datter skal hedde Sasja, min mands ønske og så fordi datteren (2,5år) sagde at hun skal hedde det – og det kan man jo ikke stå for…

marts04
    ps. så lige slutningen på de unge mødre her til aften, hvor manden var i tvivlom navnet – den sitaution ønsker jeg bestem ikke, derfor ville jeg have et navn inden fødslen..

Hejsa
    Jeg kender en der har en datter der hedder Sif, det er absolut sødt, man skal nok bare være forberedt på at en del vil sige hvad??? Når navnet bliver sagt. Men personligt kan jeg godt li det.

Birgitte (37+2)

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.