Pakken fra matas..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Pakken fra matas..

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter

Jeg har været inde og hente den sidste pakke fra matas i dag. Hold da op hvor jeg synes at der er mange GODE ting i den. En hel pak bler med 20 stk, en suteflaske og så videre…
    Synes at matas pakke er bedere end den fra babysam.
    NU må bette gerne snart komme.. Vi er klar!!!

Nå lige en oplysning
    Nille 37+5

Anonym
    Gæst

Hvordan fik du fat i den?? Bestiller du detn et eller andet sted eller hvad??
    Jeg har kun fået adgang til den fra føtex eller Bilka!!

Knus Mia

per0412per0412
    Medlem

Jeg hentede min for længe siden, og blev faktisk rådet til det af matas medarbejdere, da pakken ofte er i restordre….
    Mvh Pernille 37+1

per0412per0412
    Medlem

Hej Mia. Du går bare ind på Matas babyklub og melder dig ind (det er gratis) Så kan du både hente en forkælelsespakke til dig selv og babypakken.
    Mvh Pernille 37+1 (og ja det er de bedste pakker)

muslemusenmuslemusen
    Medlem

man skal lige være OBS på at babypakken somregel først kan hentes når man har født…..
    -Tina

Anonym
    Gæst
    boedskovboedskov
    Medlem

Er det ikke noget med at der er to pakker fra matas. En graviditets og en barsels-pakke.

Og er det kun barselspakken der er i “restordre” i øjeblikket??

Er der nogen der ligger inde med lidt svar??

Knus Christina 33+2

per0412per0412
    Medlem

Lige præcis.. En forkælelsespakke før fødslen (kun til moderen) og en babypakke som med jævne mellemrum er i restordre (men gik nu kun forgæves en enkelt gang)

Anonym
    Gæst

Jeg har fået at vide at babypakken fra matas skulle være tilbage i butikkerne her i uge 46…. i hvert fald i Odense!

barnnr01 36+6

Jeg har kun fået den første pakke, som ikke var så meget ved. Får man besked om den næste???

Birgitte (37+2)

Hej.
    Man kan godt hente pakken inden man føder. Og de er ofte i restordre(fortalte damen, og der er et baby boom fortiden, så man skal være heldig, hvis man skal nå at få den inden, sagde ekspidenten) Jeg har gået forgæves 2 gange, men de var lige kommet i randers igår.
    Man får ikke besked på hvornår man skal hente den sidste pakke. Bare tag dit nummer med, så får du den udleveret.
    Pakken er virklig god!!

Nille 37+6

det vil jeg da gøre så, vidste slet ikke at man fik to 🙂

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.