Æv, kvalme!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    stunse30stunse30
    Medlem

Hej med jer!

Bvadr, hvor havde jeg det skidt i nat; vågnede og følte mig egentlig okay; skulle lige op og tisse og kunne så ligge mig igen. Men! Da jeg lagde hovedet på puden, kom der pludselig den ledeste kvalme væltende indover mig! Jeg følte det nærmest som om, jeg havde seriøse tømmermænd; var svimmel og hylen for mit indre øre…
    – Og SÅ skulle jeg da lige på toilet igen (og nej, denne gang kunne jeg ikke nøjes med at tisse..)!!!

Da jeg lagde mig i sengen igen, formåede jeg heldigvis at falde i søvn; havde godt nok stadig kvalme, men nogle dybe vejrtrækninger hjalp; roen bredte sig efterhånden i min krop.

Her til morgen/formiddag føler jeg mig sådan lidt “bag-dårlig”; er lidt øm i mine mavemuskler og ellers bare sådan lidt groggy…

– Er der nogen, der kan nikke genkendende? Nogen, der har oplevet en lignende tur!?

Kh
    Stine (36+0)

marts04marts04
    Medlem

nej ikke i længere tid, men det kan godt komme engang imellem, men det går væk i løbet af en halv time…

døjede også med kvalem de første 16 uger, så det må være nok…

marts04
    36+6

rikkehmorrikkehmor
    Medlem

jep!!! har haft mere eller mindre konstant kvalme i snart 14 dage, det er dog kun endt i opkast en enkelt gang, men i sidste uge var det faktisk så slemt at jeg ikke rigtig orkede noget, det er så heldigvis blevet lidt bedre. mange små måltider er det eneste jeg har fundet ud af der hjælper lidt…. og kort!

Var til JM idag hun kunne ikke rigtig forstå det når jeg ikke har halsbrand osv. men hun mente at det er fordi baby fylder så godt nu, og at det måske hjælper når den sætter sig helt fast.

hilsen rikke 36+0

per0412per0412
    Medlem

Lider også af det en gang imellem. Kvalmen kommer som et lyn fra en klar himmel og man er nærmest “lammet” i et par timer. Jeg aner ikke hvad der er årsagen, for får hverken halsbrand eller kan kaste op (selv om jeg forsøger for at “lette systemet lidt”)
    Lidt mad, helst frugt (æbler) hjælper samt at ligge ned og være jammerlig…
    God bedring Mvh Pernille 37+3

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.