Øv hvor er det kedeligt ikke at kunne sove.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Øv hvor er det kedeligt ikke at kunne sove.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    oliverjoyoliverjoy
    Medlem

Jeg har nu været vågen siden ca. kl. 02.00 og har kun fået 2 timers søvn. Jeg er træt som en i h…., men kan bare ikke sove. Pga. plukveer. Jeg har prøvet at rejse mig op så gør det ondt i lænden og plukveerne bliver værrer.

Jeg kan jo håbe på at det er begyndende veer. Men de kommer lige en dag for tidligt. Jeg har nemlig et hårdt program i morgen. Min mor har taget dagen fri for at vi kunne julehandle lidt. Skal til tandlægen og fysioterapeuten. Samt op og spise hos svigermor om aftenen.

Men ok, lillepigen er så sandelig velkommen. Jeg tror egentlig heller ikke hverken svigermor eller mor bliver andet end glade hvis jeg aflyser pga. veer.

Det er første nat jeg prøver at være vågen i mange timer, da jeg har et meget stort sovehjerte. Men nu kan jeg for alvor sætte mig ind i de andre indslag der har været.

Joy 37+7 (Ja det er jo efter midnat og går først over til uge 38 fredag)

Anonym
    Gæst

ja du sover vel nu, hihi..
    jeg har det ligesom dig, har ikke sovet inat, og sidder og hænge med hovedet nu, så jeg må nok i seng igen ;o))
    iøvrigt joy, så er der ikke noget der hedder 37+7!! det hedder 37+6 og dernæst 38+0 ;o)
    ha en god juleshoppedag..
    KH. jeanet 38+6

Anonym
    Gæst

Jeg har været vågen fra kl. 4 pga. ondt i maven – lidt underligt synes jeg. Jeg har haft det de sidste dage, ikke sådan rigtig voldsomt ondt men nok til at man ligger uroligt.

Men øv hvor er det træls ikke at sove, og bare ligge og vende og dreje sig konstant….

Pia 34+6

marts04marts04
    Medlem

da jeg snakkede med min jordemoder sagde hun at man skulle ligge sig på siden når man havde mange pluk veer, var det rigtige veer ville de blive ved, imens plukveer ville fortag sig… jeg kan stadig have en del når jeg ligger på siden, men så tænker jeg p den jordemoder der ville kunne høre på min vejrtrækning om det var rigtige veer, for så var jeg meget velkommen til at ringe der ind, – tror bare at det ville være for sent for mig…

marts04
    36+6

oliverjoyoliverjoy
    Medlem

Hej Jeanet

Jeg kan selt ikke finde ud af det med de dage. Men tak for rettelsen. Tak 😉

Jeg fik ikke lov til at sove før om aftenen. Jeg kom i seng kl. lidt i 9 og jeg sov kort tid derefter. Lige til kl. 03.00 der tænkte jeg åh nej nu ikke igen. Men efter tissebesøget var jeg væk igen. Så hold op jeg har fået sovet i nat skønt.

Men hovedsagen jeg overlevede juleshoppingen/tandlægebesøget og fyssen.

Joy som i dag kan tælle 38+0

Anonym
    Gæst

haha. klokkede jeg igen, nå men så kan i da se de koder man skal bruge for at lave mellemrum, MEN KUN I DAGBOGSINDLÆG. HIHI…

Anonym
    Gæst

Hej Joy..

dejligt du overlevede dagen, ;o)

jeg går også tidligt i seng, ml. 20-21. sover så til 00 ca. ja og så starter balladen, er lys vågen, ligger og tænker så det knager, og rende på lillehuset resten af natten, går tit ud og laver mig en varm kakao, men det hjælper heller ikke..

blev du færdig med julegaverne så???kh. jeanet 39+0 (en uge foran dig ;o)))

oliverjoyoliverjoy
    Medlem

Nej jeg fik ikke købt mere end 1 julegave. Jeg plejer mere eller mindre at have købt alle julegaver på nuværende tidspunkt. øv.

Men jeg er da færdig med at købe ind til Olivers pakkekalender. Godt nok har farmor bare givet mig penge i år så jeg selv kan købe de advent gaver som hun plejer at købe til Oliver. Men heldigvis har jeg fundet et billigt sted på nettet hvor jeg kan købe Schleich Riddere, så det er bare at tage sig sammen og bestille. Ellers mangler jeg kun omkring 15 julegaver.

Men vi tager en dag sammen i min mands barsel. Det klarer vi hurtigt. Bare man har en ide om hvac folk kan lige så er det jo nemt at købe gaverne.

Joy 38+0

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.