Stramning i underlivet og baby ud gennem navlen…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Stramning i underlivet og baby ud gennem navlen…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ja, det lyder nok underligt, men jeg føler tit at babyen er ved at kravle ud gennem navlen, får sådan en ubehagelig følelse, samtidig med at jeg føler at HELE hans krop ligger i underlivet og er ved at falde ud. Yderligere har jeg tit stramninger i underlivet og der kommer sådan en mærkelig “klik” lyd fra maven, oplever I også det?
    JM siger at hovedet står fast, hvilket ikke er normalt allerede, fordi jeg er 2. gangsfødende, , så det kan være at jeg føder før tid, kan det evt. være kroppen der gør sig klar til at jeg føder “om lidt”?

Hilsen Lena 37+5

marts04marts04
    Medlem

jeg er 3. gangs fødende, og lillepigens hovede sidder ikke fast, (lægen siger at det kommer det nok ikke til) men den ligger langt nede og jeg døjer en del med plukveer og stramninger/muren i underlivet, ja jeg tror at kroppen er ved at være klar, og når min fødsel går i gang, tror jeg at det går hurtig, for nogle gange kan jeg mærke at der sker noget ned igennem ” fødselskanalen” som jeg kalder det.
    Det med navlen har jeg ikke oplevet, jeg bryder mig ikke om at min bliver rørt, fordi den er øm og jeg syntes at den ser grim ud.,, men lige over navlen og til højre er jeg øm, pga. lillepigens spidse numse…

marts04
    36+6

Jeg oplaver nøjagtig det samme som dig. Til trods for prinsessen har stået fast med hovedet siden uge 29, og det er er jo mit 3. barn.
    Håber hun bliver derinde til efter jul… ;o)

Knus Eva 34+1

per0412per0412
    Medlem

Jeg har også oplevet en “klik”lyd fra maven og undrer mig meget over hvad det dog kan være. Skal til jordmor i dag, så vil jeg forsøge at huske at spørge om det.
    Mvh Pernille 37+3

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.