Laurits Bertram nu uge 34+5 og 3 uger!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2006 Laurits Bertram nu uge 34+5 og 3 uger!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    solsikken3solsikken3
    Medlem

Hej Piger

Tak til for alle de fine hilsner. Det går rigtig fint med den lille fyr. Han vejer nu 2430 g og er 46 cm og har fået runde kinder og dobbelt hage. Han fik i går endelig navn, så nu hedder han Laurits Bertram. I den sidste uge er han begyndt at spise lidt hos mig en gang i mellem. Hovedeparten af af hans mad er dog stadig sonde(som er min mælk blandet m. proteinpulver til for tidligt fødte). Han er endelig blevet fri for div. alarmer og c-pap. Og i onsdags fik vi så endelig tildelt en mor-barn stue på neonatal afd. så nu er vi sammen hele dagen og natten dejlig dejlig. Nu venter vi bare på at han bliver så stor at han selv kan spise alt sin mad uden at falde i søvn, så vi kan komme hjeeeeeeeeeem. Men der går nok nogle uger i nu.
    Ang. computer så er der adgang til nettet på sygehuset. I dag er jeg dog hjemme på besøg for første gang i 3 uger.

Kh. Sanne Nu med tre dejlige unger nemlig Laurits Bertram 21/10-06(født i uge 31+5), Oscar Julius 22/7-03(født i uge 37+2) og Isabella 13/6-01(født i uge 34+5)

Anonym
    Gæst

Hej Sanne!
    Det må være dejligt, at være hjemme et smut 😉 Passer personalet så Laurits Bertram imens?
    Har du hørt fra Jane?
    Ha´ en god weekend – og nyd dit hjemmebesøg!!!
    Knus Karina 34+3

LilleSkid3LilleSkid3
    Medlem

Stort tillykke med Laurits Bertram. :0) Sødt navn. Det sørme lidt tidligt den lille fyr så dagens lys, men det virker som om han klarer det flot, er det ikke tidligt han kan spise hos dig? Dejligt at i kan sove sammen, det er jo någet helt anden! :0) Jeg syntes da også det er flot at han er fri for slangerne nu, men jeg ved selvfølgelig heller ikke noget om for tidligt fødte.. :0) I må have rigtig meget held og lykke fremover med lille Laurits Bertram. :0) Knus Lus 19+3

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.