Flyverdragt. Hvilken slags?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Flyverdragt. Hvilken slags?

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Forfatter

Jeg vil bare lige sige, at jeg har været hos en veninde i dag, der har købt en Minymo. Den er altså bare lækker og koster “kun” 599,-
    Det ville jeg bare lige sige :0).

Knus Inge Lise

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

jeg er faldet for en fra pompdelux – den ser slank ud i modellen..og så er den lilla, hvilket er et sikkert hit hos den lille modebevidste dame..
    http://www.pompdelux.dk/p/webshop-webshop-pige-overtoej/1163-nikoline-snowsuit

knus
    Majken

Den kender jeg slet ikke Majken. Du må fortælle om den, når sæsongen er slut :0).

Knus Inge Lise

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Hej Inge Lise,

tja, det blev ikke den alligevel.
    Jeg satte lige den gamle dragt til salg på gul og gratis. Derved faldt jeg over en ver de Terre i lilla, flot stand til 350 kr. – så den skal jeg hente i morgen….fedt 😉

JuhulieJuhulie
    Medlem

Lærke får den lilla med blomster fra Kvickly med tilhørende luffer. Af mormor og morfar i fødselsdagsgave. Mormor gik helt i selvsving, da hun så den og jeg havde godkendt på ND-pigernes anbefalinger.

Så mangler vi bare støvlerne.

Den håber jeg du bliver glad for. Jeg brugte den til mine piger i vuggestuen (Emma skal ha`en i år som hun arver fra Liv). Liv havde den også det første år i børnehaven, men jeg syntes desværre ikke at den var særlig god til at holde ordentlig tæt. Jeg havde den og en TTH og det var helt klart TTH der kunne holde mest tæt. Jeg syntes ikke det var noget problem i vuggestuen, men da var de heller ikke særlig meget ude.
    Men jeg håber at I bliver glad for den.

Hmm sikke en gang molapyk jeg fik skrevet, men jeg håber du fandt lidt hovede og hale i det :0).

Knus Inge Lise

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.