Flyverdragt. Hvilken slags?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Flyverdragt. Hvilken slags?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 21 i alt)
  • Forfatter
    bette33bette33
    Medlem

Hvilken slags flyvrdragt er bedst, når nu vi snakker om bh-børn? Den fra Kvickly, Reima, Ticket to Heaven eller? Har nu ikke tænkt mig, at gå ud og købe en dragt til over kr. 1000,- men satser på måske at finde en brugt. Har lige købt en Ticket til Lærke str 1 år, som ny, til kr. 200,-, så mon ikke det også kan lade sig gøre til Ida.
    Men er den fra Kvickly bedst-i-test som de selv skriver i reklamen?
    /Lisbeth

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Hej Lisbeth,

mine børn havde Ticket sidste år og det køber jeg ikke igen, ok de var holdt varme og tørre men pasformen var helt godnat og dermed deres bevægelsesfrihed.
    I år skal de have nogle der kan snøres ind i taljen så de ikke sjosker rundt i dragterne – men mærket det ved jeg ikke endnu.
    Min søster er i en børnehave og fraråder dragterne fra Bilka – ungerne i disse dragter er altid kolde og våde…mener hun siger godt om Kvickly dragter – og også colorkids fra Sportsmaster…men jeg får den lige genopfrisket og vender tilbage…

knus
    Majken

JuhulieJuhulie
    Medlem

jeg hepper lige på Majken 🙂
    Min veninde sværger til Reima, men fra ny ligger prisen bare udenfor vores rækkevidde. Men fedt nok at I bringer det på bane, for det er da en god fødselsdagsgave…!

feriekram

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

så er der friske svar fra søster:

Ticket er dårlig pga pasformen
    Reima er dårlig fordi den ikke må komme i varmeskab
    Intersports er rigtig gode
    Kviklys er med tykt foer og derfor klumpede for børnene at have på..
    og det er selvfølgelig en ren subjektiv vurdering fra en garvet pædagog 😉

knus
    Majken

ps. Thor havde engang en fra HM – den var rigtig god.

ugehrtugehrt
    Medlem

Storebror har de sidste to år haft den der hedder Entry fra Bilka og den har været fin. jeg har ikke bemærket eller hørt at de skulle være kolde i den. Mikkel fik sidste år testvinderen fra Kvickly og den var også god, men pga. foret var den lidt tykkere og klumpet, men stadig absolut varm og tør. Jeg regner med at købe en af disse to igen i år, for dem har jeg haft gode erfaringer med.
    Hilsen Ulla

bette33bette33
    Medlem

Super med et “privat ekspert panel” ;-D
    Har lige kigget på den i Kvickly igen, og den virker unmiddelbart meget lækker. Blød og til at bevæge sig i. Ida havde også en Friends da hun var 1½ år, og den havde ikke så stor bevægelsesfrihed, men synes deres nye model virker rigtig god. Så tror det bliver den, den er også fin lilla med blomster – og det har jo stor betydning for anvendeligheden (not ;-D), og for om tøsen overhovedet vil have den på!!!!! En bestemt lille dame.
    /Lisbeth

JuhulieJuhulie
    Medlem

hvis Kvicklys, Bilkas eller Intersports (eller en andens) findes på nettet, og I er for den pågældende model, må I da meget gerne linke 🙂

bette33bette33
    Medlem
    chuckychucky
    Medlem

…kom nemlig forbi vores lokale sportsbutik en dag og så en colorkids flyverdragt på tilbud til 300 kr. Har altid haft god erfaring med mærket i termotøj så går ud fra jeg også vil have det med dragten. I kan se den her: http://sportigan.dk/produkt/color-kids-alay-heldragt/

/Pia

Så der er du misinformeret 😉

/Mette, som er på besøg fra december 2006 og som har været meget tilfreds med Reima

marabou4marabou4
    Medlem

Vi har heller ikke råd til dyrt flyver-tøj.
    Vi har de sidste 2 sæsoner brugt dem fra Føtex og de har været super!!
    I år har jeg købt 2 fra Bilka, og håber da, at de er ok. Ellers var de rasende billige, fordi de var på tilbud. Jeg tror ikke jeg gav mere end 100,- pr. stk.
    Jeg vil lige prøve dem på Jeppe en dag, hvor der ikke er for varmt, og hvis jeg synes, at pasformen er dårlig, så køber jeg en fra Føtex, beholder 1 af dem fra Bilka som reserven, og forærer den anden fra Bilka væk.

Anne

Anonym
    Gæst

Jeg har købt fra Bilka sidste år og igen i år. Men jeg synes der er forskel på de to slags der er i Bilka.
    Den ene hedder Entry og var til 100 på et tidspunkt.
    Jeg synes bedre om North Field (vist nok også den der er i Føtex) den var til 150 for et par uger siden og dækker fint Kristians behov, når han er dreng og vild med at være ude i sne, sjap og slud.

HIlsen Janni.

Anonym
    Gæst

Vi har brugt (brugte) Reimadragter, der sidste to år. I år har vi -igen brugt – en dragt fra hmmmm… Ticket to Heaven, tror jeg… Vi må se hvordan det går. Ellers må jeg jo ud og købe en i Bilka eller Fontex.. 🙂

Cristina

Jeg har de sidste par vintere købt Ticket til min den store og hun har ikke haft spor problemer med at bevæge sig i den. Jeg syntes den er dejlig, fordi der skal meget sjap og regn til før det går igennem. Jeg har købt en splinter ny til halv pris på Trendsales. Jeg plejer at købe 2 brugte, fordi de ikke må komme i tørreskabet og vi har ikke bil, så jeg skal ha`en tør når de bliver hentet. Sidste år købte jeg en rigtig pæn brugt også fra Ticket til 350,-.
    Emma arver Liv`s.

Jeg har en veninde der er rigtig glad for Mikk-Line og har brugt den til begge sine børn i flere år.
    Sidste år var der flere børn i min børnehave der havde Minimo (jeg tror det er stavet forkert).

Knus Inge Lise

Anonym
    Gæst

Flyverdragten fra Bilka/A-Z hedder Alpine…. bare lige for en god ordens skyld.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.