Nu er det snart…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Nu er det snart…

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter

Hej piger.. Er lige nødt til at lette mit hjerte.. Jacob rejser… På næste lørdag og kommer først hjem d.2.2…. :(( Kan slet ikke have det! Jeg tuder bare over tanken om at skulle sige farvel og tør slet ikke tage med i lufthavnen…

Det bliver tre meget lange og hårde måneder! Både ift denne (lorte-)graviditet, men også Sebastian.. Han forguder sin far og det bliver så hårdt, hver dag at skulle snakke om fars skib og “far kommer snart hjem”. Det gør han bare ikke og når han så kommer hjem, frygter jeg at reaktionen bliver at være stiktosset på far, fordi han bare forlod os. Og til den tid, har jeg nok brug for en seriøs pause og opbakning, til de sidste hårde uger…

Min svigerinde mente at de godt kunne sørge for at køre Jacob i lufthavnen og være hos mig og Bassen. Så det bliver nok til en ked mor hele dagen op til (han skal først være i lufthavnen kl 18.30), en afsked midt i aftensmaden og tud og tårer overfor Bassen, som jo vil reagere på at sige farvel til far OG at mor er ked… Var der nogen der sagde “ultimativ lorte-weekend”??!!!

Æv, hvor jeg hader Søværnet!!
    Cristina 20+6

Øv hor er det bare en lorte situation!
    Jeg kan godt forstå du tuder, tænker og bekymre dig.

Jeg har ikke nogle gyldne råd eller lign. men jeg kan huske hvordan jeg selv havde det og det er bare hårdt.

Masser af super cyper hugs til dig, supermom, er sikker på du er sej og klarer det :0)

Mange tanker og knus Line

ida_nilsonida_nilson
    Medlem

Hej Cristina

Jeg forstår godt at du “går helt i sort” ved tanken. Jeg har – heldigvis – aldrig selv prøvet noget lignende og kan derfor ikke komme med velmenende “det skal nok gå…” (dvs det gør det jo selvfølgelig for det SKAL det!!) råd.

MEN (nu kender jeg ikke reglerne ombord på Søværnets skibe i aktion men kunne forstille mig at de er skrappe) hvis de har adgang til almindelig computerkommunikation “for sjov” kunne det så ikke være en mulighed at undersøge om de kan/må bruge skype ?? På den måde vil Sebastian kunne snakke ‘live’ med sin far nogle gange undervejs og måske ikke føle sig helt så forladt som ellers…

Under alle omstændigheder: Kæmpe-cyber-kram til dig – kan godt forstå det er hårdt især tanken om det på forskud.

/Ida – som lige kom forbi

Anonym
    Gæst

Søde ven.
    Så er det godt du har os 🙂
    Du ved vi er her 24 timer og jeg er kun et opkald væk så skal jeg nok komme til viborg og aflaste lidt i forhold til Bassen.

Det er noget rigtig skod at han skal afsted, men du skal nok klare det ven.
    I vil savne ham helt vildt, men du har al mulig ret til at være ked og frustreret.

Al mulig positive tanker til dig

JOhanne

Anonym
    Gæst

Klart vi skal på januarudsalg i Århus!! 🙂

NU skal jeg altså have noget frokost…

marabou4marabou4
    Medlem

Jeg kan kun tilslutte mig Sarahs svar til dig. Jeg tror det vil være fint at få sagt farvel i lufthavnen, og få en til at passe Sebastian mens du er afsted, så kan du også få plads til at sidde på bagsædet i bilen med dine tårer og dine tanker.

Pyha jeg synes bare slet ikke det lyder godt Cristina, og jeg håber inderligt, at du har mennesker omkring dig som kan hjælpe.
    Jeg er klar på Århus-opmuntring (næsten) når som helst!! -både her og i Viborg.

Knus til dig
    Anne

Anonym
    Gæst

Ja Christina vi skal på januar udsalg 🙂

Kæmpe knus

Anonym
    Gæst

Hvor har du ret vi skal have gang i noget jule hygge med de søde fantastiske små 🙂

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Kære Cristina,
    pyh, jeg kan godt forstå at du har det hårdt. Det bliver en hård dag, den dag han skal rejse, gid dog at han skulle afsted ved morgenstunden, tiden derop til bliver ikke sjov. Måske skulle du tage konsekvensen og få den gamle dagpleje til at passe Bassen og så tag den tudedag med manden og få han sendt godt afsted ?

Og jeg vil godt protestere, vi skal da ikke vente til januarudsalg, vi skal da til noget juletam tam med ungerne ;.)

knus
    Majken

Anonym
    Gæst

Tænker på dig nu hvor du snart skal være alene i så lang tid. Jeg kan virkelig, virkelig, virkelig godt forstå du ser sort og har svært ved at overskue de 3 måneder, det er også mega lang tid.
    Hvor er det godt at det er sidste tur han skal på, så kan I se frem til at have far mere hjemme bagefter, men det hjælper selvfølgelig ikke på situationen pt.
    Jeg håber du finder de fornødne kræfter til at klare opgaven som græsenke og alenemor for en tid.
    Håber du gør brug af dit netværk omkring digg, så du bliver aflastet og underholdt, for ellers kan det godt blive surt det hele.
    Og så har du jo os herinde, jeg vil altså også rigtig gerne være med til noget julehygge med ungerne og se jer allesammen.

Håber alt det bedste for dig og jer.

KH Janni

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.