hvor på nettet er i ellers?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 hvor på nettet er i ellers?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    lotsofilotsofi
    Medlem

Hej Piger

Hvor på nettet er i ellers?

Både mor-sites, tøj-sites og børne-sites med mere….. Ud med det – jeg trænger til ny inspiration…. i sær på en fridag som i dag :o)

kram fra Lotte

mor til tobias 110704 & adam 061006

Anonym
    Gæst

Jeg er ud over ND på morsiden.dk ellers er jeg ikke andre steder….

Knus Johanne

Ogame.dk

:-))

/Lisbeth…

lotsofilotsofi
    Medlem

Hejsa med jer

Tak for det – det gav da lidt nyt at kigge på

Selv er jeg mest her når nettet er tændt :

Magicmomz.tv

Lidt på Libero

Lidt herinde på netdoktor

king.com – total vanedannende spil

Trendsales og QXL

lotsofilotsofi
    Medlem

Der må da være flere af jer der har noget interessant i har fundet på nettet…..

Kom frem med det – trænger seriøst til nye input

Hilsen Lotte

( som selv holder mest til her : magicmomz.tv )

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Næh du, her på ND er jeg hjemme 😉 Har ikke det store behov for at forsøge andre forums. Dvs jeg skriver lidt med gamle venner på facebook, men det er jo mennesker jeg kender privat i forvejen.
    Ellers bruger jeg mere nettet til specifikke søgninger, børnetøj, sutter, nyheder.

knus
    Majken

lotsofilotsofi
    Medlem

det kan også sagtens bruges – altså de sites – det er også den slags jeg gerne vil kende mere af, så bare kom med det du har og synes er godt :o))

lotte

Jeg bruger en del tid på Trendsale (nogle gange for meget). Jeg sælger pigernes tøj derinde og køber lidt her og der.

Knus Inge Lise

ugehrtugehrt
    Medlem

Jeg er mest på netdoktor og qxl af faste sider, men læggers ellers tit vejen forbi nogle nyhedssider tv2.dk og dr.dk og så ellers bruger jeg meget til at søge med.
    Når jeg handler på nettet er det tit mobiltlf, hvor vi tjekker priser via edbpriser.dk, køber te på fredriksdal-tehandel.dk, chokolade på xoco-xoco.dk, nogen gange ugentlig indkøb på torvet.dk, sælger og køber selv børnetøj via dba.dk og qxl.dk, køber bøger via amazon.com eller bilka.dk, kigger tøj på bonaparte.dk (men køber sjældent). Det var så lige lidt input herfra. Ps. arla.dk er en super hjemmeside ang. mad, forslag til fester, årstidsbestemt mad, tips og tricks, portionsberegninger mm.
    God fornøjelse.
    Hilsen Ulla

lotsofilotsofi
    Medlem

arla brugte jeg forleden til en god fredags-kage…. sådan noget skidt får vi kun om freddagen jo….

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.