Et spørgsmål til gennemscanningen…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Et spørgsmål til gennemscanningen…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

Ja, nu er det jo noget tid siden for de fleste herinde, men jeg spørger alligevel også jer! 🙂 Kan de kigge efter livmoderhalsen, når de alligevel scanner? Eller kan det kun foregå vaginalt? Jeg spørger fordi jeg har virkelig mange, nogle også bidende, plukveer og i fredags blødte jeg en lille bitte smule gammelt blod og er lidt nervøs for om alle plukveerne kan modne.. Kan det det og er livmoderhalsen forkortet får manden nemlig ikke lov til at rejse om små tre uger!

Kh fra Cristina 19+3 aka ONDE MOR, der aflevere dybt ulykkelig dreng i vs, selvom han siger, med hundehvalpe-øjne: “blive hjemme hos mor i dag, ikk?!!” :((

JuhulieJuhulie
    Medlem

jeg tror altså kun, det er vaginalt… so sorry, men kan du så ikke bare blive sendt videre til den rigtige afdeling efter scanning og få dét checket?

molly23molly23
    Medlem

det skal vidst gøres vaginalt.
    og de kan godt modne, men sjældent at de gør det. helt seriøst skal du blive undersøgt, hvis du er bange eller i vivl om noget.. og få lige din urin tjekket, hvis den ikke er blevet det for nyligt.. en blærebetændelse kan jo godt sætte gang i alt muligt. inkl det du snakker om der…

marabou4marabou4
    Medlem

Jo jo, de modner… eller det kan de i hvert fald gøre. Jeg kan ikke huske præcist hvornår det var, men det må have været ved de ca. 30 uger, der fik jeg konstateret en næsten udslettet livmoderhals, og det var højst sandsynligt fordi jeg havde nogle ret heftige plukveer.

Du skal undersøges Cristina! Hvornår har du tid hos JM?

Anne

Anonym
    Gæst

Jeg tager til lægen i morgen for at blive tjekket for blærebetændelse og så skal jeg til gennemscanning på mandag. Så må de tjekke der! Har sgu ondt… Kan ikke have mit bælte på og det hjælper jo ikke ligefrem på bækkenet! 🙁

Æv…Cristina 19+3

Anonym
    Gæst

Ingenting i urinen og mine infektionstal var normale. Lægen tjekkede dem, bare lige for at være sikker og jeg har så ondt.. Så med mindre det bliver værre, ringer jeg på fredag og snakker med min egen læge (hun har ferie nu) og opdaterer hende og så afventer vi scanningen på mandag. Lægen mente absolut ikke det var et problem at tjekke livmoderhalsen, når nu jeg var der.

Cristina 19+4, men ikke så meget klogere..

Anonym
    Gæst

Håber snart det vender

Johanne

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.