Øv for en uge….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Øv for en uge….

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Blev ringet op af en panisk lillesøs mandag morgen. Mor kan ikke mærke højre side og har vildt ondt i nakken.. Ringede til lægevagten i viborg. Han ringede op til min mor og sendte en ambulance. Ringede til den abu der var på vej derud, de lovede at ringe så snart de havde undersøgt hende.

Ungerne i støvler ud i bilen og ringe til dp og forklare. Bare kom siger hun, jeg order dem. Dem afleveret mor smiler og vinker og afsted mod viborg sygehus.

Min mor lå helt stille i sengen, mine små søstre græd. Vær voksen tænkte jeg fik styr på pigerne og fik mormor til at hente dem.
    Var hos mor hele dagen, ingen kan finde ud af hvad det er, kunne ikke blive scannet før kl 14! Var godt sur. Ingen tegn på appopleksi fortæller lægen mig men ingen forklaring på hvad der er sket.

Siden mandag er tiden gået med at arrangere hvor pigerne kan være, holde min bror underrettet i afghanisthan, holde modet oppe hos min mor og være der for ungerne.

Heldigvis går det fermad. Nu kan hun gå, bruge armen lidt og har det bedre. Men stadig ingen svar eller diagnose.
    Idag kører jeg derned igen, der er mulighed for hun kan komme hjem på orlov i nat da der intet sker dernede.

Trængte bare til luft inden jeg kørte.

Line

Anonym
    Gæst

Æv, det lyder da rigtig væmmeligt.. 🙁 Er din mor blevet scannet???? Jeg har prøvet lidt a la det samme, tror jeg, og der sad alle nakkehvirvler heldigvis som de skulle, men NØJ det gjorde nas!! Håber hun får en diagnose snart!!

Knus fra Cristina 20+6

Anonym
    Gæst

Hold i nakken…. Men det sagde “knald” og smerten fik mig til at besvime… Jeg blev hentet med ambulance og lægehold og fuld udrykning og babu-babu, efter jeg havde ringet til min læge…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.