så må jeg jo bare selv !!!!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 så må jeg jo bare selv !!!!!!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    molly23molly23
    Medlem

har lige bestilt til imorgen, til en scanning af den bette i maven. er i uge 12-13 stykker nu, og går bare og har på fornemmelsen af at der intet er der inde…
    skal først scannes her i sverige til december, da de ikek foretager nf scanning af så unge som jeg, kun hvis der er en stor risiko for at der noget galt, hvis man har det i familien osv.

jeg skal heller ikke til jm før engang i uge 27-29 fordi jeg har flere børn.. men det kan jeg sku ik vente på. så nu har vi besluttet selv at hoste op med pengene og få foretaget en nf i dk.
    glæder mig til kl 14.45 imorgen, for at se hvordan det står til derinde…
    kryds fingre for at alt er vel..

Anonym
    Gæst

uh Molly, jeg håber da virkelig at alt er som det skal være, det er ikke en rar fornemmelse for dig. Godt du selv tager affære. Skriv hvordan det går…

Hilsen Janni

Anonym
    Gæst

Uh, hvor spændende Molly.. 🙂 Glæder mig til at høre mere..

Knus fra Cristina 20+4, der lige har taget en morfar på sofaen.. 🙂

molly23molly23
    Medlem

det hele blev lige pludseligt til virkelighed… den var spræl levende, så min dårlige fornemmelse kan jeg godt pakke sammen.
    men den sprællede så meget at vi ikke kunne måle den ordentligt… tilgengæld fik vi en dvd med hjem og nogle billeder.. det var svært at få et ordentligt et af den… men det er jeg ligeglad med, bare den var i live. og så kiggede hun lige på nakke osv, og det så fint ud.. måtte jo gøre det uden blodprøverne og det der, da det ikke var en rigtigt nakkefolds scanning, men bare en trygheds scanning..
    ja selv manden blev helt rørt over den lille derinde, og børnene fattede jo selvfølgelig minus.
    en rigtig hyggelig dag, med restuarent besøg, (ved jeg så ikek lige om vi gør igen med to små) og scanning og bagefter i city2 og bruge en hulens masse penge på rosendahl.

molly23molly23
    Medlem

tak søde sarah…
    jo syntes også det hele er hårdt i øjeblikket, men har været så heldig at mathilde må starte i dagis allerede på mandag.. glæder mig såååå meget… så kan jeg arbejde lidt, og have tid til mig selv… tror det hjælper på alting.. og vi kommer til at få styr på økonomien

sjovt du tænkte på min i weekenden… men det er egentligt mere hårdt at have en hjemme end dem begge to, for de underholder hinanden.. når jeg kun har mathilde hjemme keder hun sig og hænger i mine bukser dagen lang.. 😉
    men jo nogle dage er det død og helvede.. 😉

Anonym
    Gæst

Hvor er det bare dejligt at høre.

Pas på dig selv.

Knus Johanne

Anonym
    Gæst

Ih hvor skønt!! :o) Håber graviditeten fortsætter i samme nemme stil og at bebsen bliver lige så skøn som de andre to..

Knus fra Cristina 20+4

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.