Alt var fint!!

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter

Og bebsen så ud til at have en tap… 🙂 Så det er altså en lillebror, der bokser rundt i min mave! Alt var fint: 4 hjertekamre, to hjernehalvdele og en lillehjerne, lårben på 3,2 cm, overarmsknogle på 3,1 cm og vand i maven. Ti fingre og to fødder! 🙂 Han var super aktiv.. Ih altså.. 🙂

Mht alle mine plukveer, var alt også fint. Lang livmoderhals, så de modner altså ikke – heldigvis! Bliver det ved bør jeg kontakte min jm. Sygeplejersken sagde at jo flere graviditeter, des flere plukveer, så.. Sådan er det åbenbart, ihf for mig. :o/

Cristina 20+3

Anonym
    Gæst

Kæmpe tillykke.

Og pas nu lige på dig selv ikke 🙂

Knus Johanne

Anonym
    Gæst

Det var dejligt at alt så så godt ud og at det nu er en lillebror der venter på at komme til verden. Har I navnet på plads til ham så??

Hilsen Janni

JuhulieJuhulie
    Medlem

stakkels Annika at skulle rende rundt med sådan en “pakke” dernede… 🙂

Anonym
    Gæst

Nej, navnet er slet ikke på plads, for jeg synes ikke nogen af vores drengenavne-forslag virker “rigtige”… Jeg kom faktisk til at sige “øv”, da hun viste os tappen, men det er jo SLET ikke øv! Drengebørn er jo fantastiske – vi har bare ikke noget navn til ham.. 😉 Jacob mente at jeg var flabet, fordi jeg ret hurtigt spurgte om hun kiggede efter kønnet, men det var egentlig fordi jeg var sikker på at den var fin og rask, så jeg tænkte egentlig mest på kønnet…

Cristina og Lillemanden d.2! 20+3:o)

Anonym
    Gæst

Så skal jeg scannes igen d. 16. december! :o)

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

ej hvor er det fedt Cristina, hjertelig tillykke med drengen. Jeg er sikker på at Sebasitan får verdens bedste legekammerat. Du må vente til den næste med at få udlevet dit kjole-gen 😉
    Skønt at han er helt perfekt.

knus
    Majken

Ej tillykke med lillebror?. Hvor er det dejligt at høre, at alt var som det skal være :0).

Knus Inge Lise

Anonym
    Gæst

Kender godt det med navnet, vi har heller ikke noget godt bud på et drengenavn, så vi håber også på en lillesøster, men en bror er jo alligevel heller ikke så tosset, så I skal nok finde et godt navn, nu når I ved hvilke baner I skal tænke i. Dejligt i hvert fald at han var fin og i topform.
    Den ekstra scanning, hvordan kan det være?

Hilsen Janni

Hov der kom et ? som ikke skulle have været der, det skulle have været et smil :0)

Anonym
    Gæst

Fordi jeg, før graviditeten havde et BMI på 16 og altså var svært undervægtig, så de skal sikre sig at Lillemanden (det kan vi kalde ham nu.. 🙂 ), vokser som han skal. Og jeg klager ikke! 😉

Cristina 20+3

Anonym
    Gæst

Det er da fint at blive fulgt, jeg tænkte nok det var derfor.
    En ekstra scanning er slet ikke så værst… 🙂

Hilsen Janni – Zzzz Zzzz knægten har ikke lavet om til vintertid endnu….!

Jane01Jane01
    Medlem

Hvor dejligt at høre, at alt er som det skal være…….stort tillykke med det:-)
    Pas nu godt på jer;-)
    Knus Jane

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.