Ih, hvor gør det ondt (ikke grav.relateret!)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Ih, hvor gør det ondt (ikke grav.relateret!)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Det er min ældste lillebror.. Han har åbenbart været syg, med en grim depression siden vores bryllup, og det var først for en lille måned siden min (nu eks-)svigerinde, ringede til min mor og sagde at nu kunne hun ikke mere. Nu måtte min mor tage over! Min bror har bare siddet derhjemme og grædt og INTET kunnet… ;( Min mor tog selvfølgelig straks ud til ham og fik ham smidt til lægen, der ville have min bror indlagt, men det nægtede min bror, så han blev i stedet startet op på tre forskellige høj-dosis antidepressiver. Min svigerinde har bedt ham om at flytte og støtter ham OVERHOVEDET ikke. Han kan ikke overskue at passe deres datter på to, sørge for hunden, tage opvasken eller noget som helst og hun “arbejder jo”… Ih, jeg bliver så gal, for sidste år var det HENDE der var syg med en depression og min bror blev og hjalp. Nu er det ham der har behov for hjælp, og så vil hun intet.. Min mor er derhjemme flere gange om ugen og hun siger at det ligner lort! Der står opvask for flere dage og min bror kan ikke overskue at gå i gang selv, men min svigerinde kommer hjem fra job og lukker sig inde i soveværelset med min niece… Igår var min mor derhjemme og min niece sov, da hun kom hjem fra vs, så hun blev bare lagt ind i soveværelset. Der gik min eks-svigerinde (skal lige lære at hun nu er eks…:( ) så også ind, sammen med hendes fætter, som hun havde taget med hjem for at underholde og min mor hørte min niece vågnede, men de kom ikke ud.. Min mor er så ked af det og jeg frygter virkelig at min ekssvigerinde, vil kæmpe for at få fuld forældremyndighed, selvom hun for en måned siden sagde at de skulle deles om den og have min niece nogenlunde lige meget.. Mine forældre mister måske også et barnebarn nu.. 🙁

Uh, hvor er det svært! Er så ked af det på min brors vegne! Ville ønske jeg kunne hjælpe ham… 🙁

marabou4marabou4
    Medlem

Åh, det er jeg ked af at høre!! Jeg håber din bror får al den hjælp han har brug for.

Anne

Puha Christina det lyder som en rigtig svær situation de er i. Jeg håber din bror snart får det bedre. Det er bestemt heller ikke sjovt at stå på sidelinien som du og din mor gør. Jeg har selv en søster som bor i Italien og er gift med en italiansk mand. Hun har levet i et lorteægteskab i 16 år nu, men nu er der heldigvis lys forude med en skilsmisse.
    Jeg ønsker det bedste for din familie.

Knus inge Lise

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.