Cristina,

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Hej Cristina,

Thor sover bare så godt men han får jo også hjælp til søvnen endnu. Jeg havde en god samtale med vores “medicin”-læge (ja Thor har 3 læger…) og det viser sig, at han faktisk at han kan fortsætte med den, hvis han stadig ikke kan finde ud af at sove selv. Fedt fedt fedt – lige nu har jeg mellem 0 og 2 forstyrrelser om natten og det kan jeg godt klare. Han er blevet meget mere ligevægtig og tordner derud af i sin udvikling – så det hjælper også ham meget.
    Han har fået nye dræn, klippet tungebånd og fjernet polypper i dag – så det burde også hjælpe på sprog mv. Han havde meget snask i det ene øre, så det har sikkert også forstyrret ham i hans søvn. Det var en masse om ham, men heldigvis bare positive ting 😉
    Min ryg har det fint, mærker intet til den p.t. og mit job er godt, men jeg kan mærke at jeg snart selv bliver nødt til at få fingrene i opgaverne – der er ved at være for kedeligt at lytte. Jeg kan se at jeg ikke får de store problemer med at klare opgaverne.
    Tak fordi du spurgte og undskyld det lange svar…

Men Cristina, hvordan går det med dine behandlinger – hjælper det dig? og har du været til scanning nu?

knus
    Majken

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Hej Cristina,

tjek lige denne ud http://www.protac.dk/H-puden.aspx?ID=24
    Kunne den ikke være noget for dig?

knus
    Majken

Anonym
    Gæst

Tjo.. Lige nu går det egentlig fint med puden i sengen. Jeg har fået en god, fast en som er perfekt lige nu.. Men tak fordi du tænkte på mig… 🙂

Hvordan går det hos jer? Med Thors søvn, din ryg og dit job???

Knus

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Altså Cristina, nu må din krop altså til at makke ret. Det er bare ikke i orden at du skal have 2 så svære graviditeter. Jeg håber, at du lytter til advarslerne?
    Jeg er sikker på at det er en lille Annika pige der kommer til marts.

knus
    Majken

Anonym
    Gæst

Hvor lyder det fedt med Thor! Og det er da soleklart, at han nu, hvor han får en ordentlig søvn og får ladet godt op, stormer fremad. Han har jo en del at indhente! 🙂 Og jeg kan også være oppe to gange pr nat, så det er der jo ikke noget odiøst i.. ;o)

Mine behandlinger, tja.. Jeg har da ondt, men kan holde ud at være til. I dag har jeg været i føtex (hurtig tur) og på cafe med to piger fra marts-terminen, så jeg har skam været super aktiv i dag! ;o) Lige pt er det sådan set mine plukveer, der generer mere! Er ved at blive bims, for jeg kan intet.. Efter at have afleveret Bassen i vs, går der gerne to timer, før min livmoder er normal igen og nogle af dem gør pænt nas… 🙁 Er spændt på scanningen på mandag, men har næsten besluttet at navnet bliver Annika, Kaia eller Gry – og så må drengen (hvis det er en sådan..?!) tage den mobning der følger med.. 😉

Og der er ALTID plads og tid til lange svar! ;o)

Cristina

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.