Johanne…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hvordan går det med gemalen? Er han stadig i Give? Har de mon fundet ud af noget…?

Hilsen Janni

Anonym
    Gæst

Hvor er du sød.
    Nej han er hjemme igen uden svar og det går rent ud sag ad H til…….
    Vi venter svar på de sidste undersøgelser som han ikek fik da han var indlagt.
    Jeg har ikke været så aktiv med skriverriet for det går rent ud sagt ikke godt herhjemme men det vender vel….

Tak fordi du tænkte på os

Knus

Anonym
    Gæst

Øv altså, hvor er det træls for ham og jer. Det er altid rart at få en diagnose på, næsten uanset hvad det måtte være. Men hårdt at vente på for jer.
    Det var det jeg tænkte, når du ikke skrev så meget her, at der måtte være noget galt.
    Håber alt det bedste for jer. Det MÅ snart vende i positiv retning for jer, det kan ikke passe andet, I har været igennem alt for meget på så kort tid.

Knus Janni

Anonym
    Gæst

Pis!! Er det stadig svaret på MR-scanningen I venter på?? Hvis I er lidt flabede ringer I til lægen eller den billeddiagnostiske afd., hvor han blev scannet og spørger pænt om ikke snart der ligger et svar, for I er i en uholdbar situation…

Årh altså… Sender lidt held og jeres retning!

Knus fra Cristina 19+4

Anonym
    Gæst

ja hvad skal jeg sige….. Jeg HAR besluttet at 2009 bare bliver super året!!!!!!!!!!!
    Mht svar på MR scanningen så fik vi at vide, at vi venter på de har haft konference. Altså så ved vi ikke hvornår de har konference.
    Jeg HÅBER det er denne uge vi får svar, for jeg er FLAD

Ud over han har det skidt pga smerterne kan han ikke tåle medicinen. Bliver så aggressiv så det er ikke spor morsomt.
    Nå, men den næste update er positiv det har jeg besluttet.
    Jeg har fået en god psykolog hvor jeg kan få lidt redskaber i forhold til Frederikke

Tak fordi i altid er så søde

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.