mejse

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    JuhulieJuhulie
    Medlem

hej du,
    har du fået malet skammel? eller bare samlet den, i det mindste? GLæder mig til at høre, om hun kan bruge den.

Kh Julie

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

uha da da Julie, sådan noget når jeg ikke når ungerne er hjemme. Det er sådan noget jeg sysler med når jeg har friweekender. Men jeg har trods alt fået købt skamlen…og lavet en midlertidig løsning til prinsessen..
    Næh nej, tiden går med alt det praktiske når ungerne er lagt, en del papirarbejde(altid gang i noget med Thor) forberedelse til næste dag. Som idag, fik lige en bemærkning fra vs om at vi gerne måtte give børnene halloween madpakker med i morgen. Så vi har bagt fake blodboller til hele stuen, lavet fingre ud af pølser og scaryface på rugbrød. Det var lige hvad det kunne blive til…Ja, og så skal jeg altså også lige lave en sang til firmajulefrokosten – helst til i morgen… så ja, jeg må vente lidt med skamlen…
    Nåh men jeg sludre vist lige lidt….
    Forresten, er du stadig interesseret i tøj, der går vist ikke lang tid før jeg bliver nødt til at kassere efterårstøjet (æv, de ben vokser som ukrudt)

knus
    Majken

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.