Jeg er sgu lidt irriteret

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Jeg er sgu lidt irriteret

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Mejse2006Mejse2006
    Medlem

men ikke på jer altså 😉
    Men på vuggestuen…jeg synes ikke, at de passer godt nok på podernes ting. I går da jeg hentede Siri-Maj manglede begge vanter, hjemmesko, 1 sut og hendes hue – til gengæld havde hun fået en fleece i hendes rum, som vi ikke kender til. Efter nogen tids søgning mangler vi stadig vanterne og sutten, så hun fik nye vanter med idag – og gæt lige hvad der manglede i dag – jeps, nu er 2 sæt vanter væk på 2 dage – flot ik’ – og der er navn i !
    Jeg fik en halv tømt madkasse med hjem og jeg må indrømme at jeg undrede mig lidt over indholdet – for det var ikke noget jeg havde givet hende med…Så nu har jeg heller ikke styr på hvad hun får at spise.
    Jeg er måske lidt kritisk, er bare vant til at det kører uden problemer i storebrors institution, men de er selvfølgelig heller ikke så mange.
    Så sig mig lige, er det mig der er for kritisk oder was ? Jeg har tænkt mig at tage det op til forældresamtalen som kommer snart, men vil gerne lige have jeres erfaringer at sammenligne med inden 😉

Ellers er vi 100% tilfredse med vuggestuen.

knus
    Majken
    som må stå på hovedet i gemmerne for at finde nogle vanter hun kan få med i morgen…

Anonym
    Gæst

Kritisk, NEJ bestemt ikke 🙂

Jeg synes det er rigtig træls de har så lidt styr på det.
    Tag det op til forældre samtalen og se om det ikke kan løses.

Johanne

Anonym
    Gæst

Regnede nu ABSOLUT heller ikke med at overskriften var møntet på os… 😉

Hvornår har I den samtale med vs?? For jeg ville ikke kunne vente ret længe, før jeg ville synes det var for svært at aflevere guldklumpen… Jeg ville mene at når der selv skal medbringes madpakke til poderne, må vs have et vist ansvar for at de for den rigtige madpakke – både til måltidet, men også med hjem! Og de skal også have deres eget tøj. Igen: det er vs’ ansvar, når der nu ER navn i tøjet. Det er jo mere end blot “opbevaring”, når de små er der så mange timer, som de nu er.

Cristina – lidt træt af skod-kørelærer, der nægter at have haft en fast aftale om køretime lige nu.. 🙁

det er da super frækt at de ikke passer bedre på tingene, og det med madpakken det kan jeg slet ikke ha’ men jeg er også super sippet, hvad angår madpakker!
    Jeg ville ikke kunne vente særlig længe med at udtrykke min utilfredshed!
    håber i får styr på det!

Knus Britt

GittesaxGittesax
    Medlem

hej.

Kan godt forstå din irritation, men hvis jeg var dig ville jeg tage det på med pædagogerne med det samme. Jeg er selv pædagog i en vuggestue, og jeg ved at tingene indimellem kan glippe… har dog aldrig oplevet at så meget tøj er forsvundet… Men jeg er da personligt glad, når forældrene kommer til mig med deres bekymringer eller utilfredsheder. det hjælper jo ofte at blive gjort opmærksom på et problem, før man går ind og ændre på det…

Så for din egen, dit barns og pædagogernes skyld mener jeg at du bør sige det nu.

Kh Gitte (på besøg fra nov. 06)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.