Tisser på gulvet

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Tisser på gulvet

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hey,

Viktor gjorde det samme uden at vi aldrig fandt en grund dog uden at græde. Jeg tror måske hun græder fordi de fleste børn har det som om de taber noget når de endnu ikke har styr på blære og tarme. Jeg tror ganske enkelt at hun finder det ubehageligt, og så bliver det jo også ret hurtigt koldt.

Knus Henirette, Viktor030104 & Philipa121006

MieSchMieSch
    Medlem

I den sidste måned har jeg oplevet noget spøjst med Lærke. Hver gang vi tager bleen af hende, så hun kan løbe rundt lidt, tisser hun på gulvet. Vi når kun lige at sætte hende ned på gulvet, så kigger hun ned af sig selv og tisser. Bagefter begynder hun at græde, selvom vi altså aldrig har skældt hende ud for det eller lign.
    Kan ikke lige helt lure hvorfor hun gør det?
    Hun er kun 14 mdr, så hun kan vel ikke allerede være bevidst om at hun skal tisse?

Anonym
    Gæst

Hejsa.
    Freja tisser også hvis hun får taget bleen af og kommer ned og stå, og også hver gang hun kommer i sit badekar. Sætter hende derfor altid på potten først, og der er gevinst hver gang (med en tissetår altså, og nogle gange mere 😉

/Britta (der idag er 15 uger henne og mærkede liv i går for 1. gang, og det er sq bare stort…)

ld1301ld1301
    Medlem

Det sker heller ikke sjældent hér at Victoria tisser på gulvet. Hun kan endda finde på at lægge en lille “prut” også… Mmm, lækkert. Men skidt – hun nyder jo at rende rundt helt nøgen uden ble indimellem så jeg må jo bare frem med kluden (og bruseren nogle gange…)

Lene

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.