Cristina – Mei Tai

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Cristina – Mei Tai

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    marabou4marabou4
    Medlem

hej Cristina, undskyld jeg ikke har svaret før nu (på sms’en) her er et link til side med syvejledninger til Mei Tais:

http://slyngebarn.amandur.dk/forum/showthread.php?t=11822

Min Mei Tai er Krammeselen, og den er jeg virkelig glad for, men den er altså ikke så funky i sit udseende. Så jeg glæder mig til at se, hvad din moder kan kreere af lækkerheder. Du kan jo sige til hende, at en fin Mei Tai let kan sælges for 800-1000 kr 😉

Kh & godt nytår
    Anne

JuhulieJuhulie
    Medlem

minder mig om at for fanø hvor var jeg glad for at have vores krammesele med på ferie i efteråret. Måske ikke superfancy, men hold da op, den er nem, hurtig, bekvem for både mor og barn, så… ja, jeg hepper lige på din mor! 🙂

Julie

Anonym
    Gæst

Tak Anne. Vi nåede så ikke lige at få mutti til at være kreativ, men så må jeg jo selv prøve… Er sgu ikke sikker på at min kreation bliver 800-1000 kr værd! 😉

Jeg vidste godt at jeg kunne finde syvejledninger på nettet, men vi var lige inde i byen da jeg skrev og tænkte at du måske var hurtig, så jeg kunne nå ind i en stofbiks… men nej.. der var jo SORT af mennesker über alles! Føj, hvor jeg hader at shoppe i december!

Men tak alligevel, jeg skal da lige ind og lure… 😉

Kh fra mig!

Anonym
    Gæst

2 spørgsmål:
    1. Hvad er din skilpadde lavet af??

2. Er det den fra slynger.dk, du har??? Jeg har nemlig forelsket mig lidt og ved ikke lige om jeg har tålmodighed til at vente og sy en selv… 😉

Cristina – shopaholic!

marabou4marabou4
    Medlem

Hej Cristina, jeg ved faktisk ikke helt hvad den er lavet af. Bomuld(?) altså sådan noget kraftigt lærred… jeg er ikke sikker.

Den hedder Krammeselen og er købt hos babybiksen.dk den er desværre udgået.

HVIS jeg stod og skulle købe en ny, altså hvis jeg havde penge, så ville jeg købe fra en af disse 3:

http://kleinsmekker.dk/group.asp?group=12&sub=12
    http://www.ellevill.com/ellevill.meitai.htm

ellers lavede grisefanten.se nogle virkelig flotte mei tais, men det gør hun ikke mere, men måske man kan være heldig at få fingrene i en brugt.

hvad for en har du forelsket dig i?

Anne

Anonym
    Gæst

Kleinsmekker og grisefanten kendte jeg godt, men ikke ellevill… De er simpelthen for fede! Linket til den jeg fandt, ligger på den anden comp. Jeg sidder atter med meget dvask dreng i armene.. Han har spist 1/4 riskage og drukket lidt vand og nu også juice. Han har bare ligget hos en af os og sovet mere eller mindre hele dagen. Ikke kastet op, men leveret et par vandtynde aff.. Det lille pus er rigtig skidt! Og han skulle have været til Århus for at blive passet hele weekenden, fordi vi skal holde fest i morgen.. Nu bliver han hjemme hos mor og far.

Jeg købte i øvrigt noget lagenlærred i dag, som jeg så vil sy min egen MT af.. Nu må vi se hvordan resultet bliver.. 🙂

Damn, det er hårdt atskrive med en hånd og ham Bassen hængende på den anden..

Men tak for hjælpen! :oD Kh fra Cristina

marabou4marabou4
    Medlem

Rigtig god bedring med ham Cristina. Jeg synes godt nok han er hårdt ramt, den lille Basse.

Knus
    Anne

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.