Mødrekontakt

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    caropussy1caropussy1
    Medlem

Jeg er meget interesseret i kontakt med mødre med børn på min datter Violas alder (151006). Jeg har ikke været i mødregruppe og savner nu ligesindede…. På dialogen virker det som om at mange af Jer har “kendt” hinanden længe??
    Er der nogen der går hjemme med deres pode? Jeg har nemlig endnu ikke fået en institutionsplads til hende og får det nok først til sommer!!!! Hjælp!!!! Kontakt søges….

SaniasSanias
    Medlem

Hvor i landet er du fra?

De fleste af os herinde, har været på ND siden starten af vores graviditet.

Knus og velkommen til
    Sabrina og Astrid 15 mdr på lørdag

Anonym
    Gæst

Ja velkommen til, her plejer at være så hyggeligt at være, vi holder en god tone, selvom vi kan diskutere meget personlige ting, så har alle lov til at sige sin mening uden at blive dømt ude, så du skal være så hjertelig velkommen til at deltage i debatten. Det skal lige siges at ikke alt herinde ikke er lige alvorligt, vi har også en masse fis ind i mellem.
    Men det er rigtigt at de fleste har været med herinde siden vi var gravide og derfor kender vi jo hinanden godt efterhånden. Nogle har også mødtes i de større byer og fået ansigt på både mor og barn.
    Men velkommen til, der er altid plads til én til 🙂

Hilsen Janni og Kristian fra 261006

Anonym
    Gæst

Hej og Velkommen til!! :o) Altid rart med et nyt “ansigt”.

Jeg synes personligt at her er superhyggeligt og er inde og tjekke dagligt, om der er nyt.. 🙂 Både godt og skidt kan vendes, debateres, diskuteres, prales med og glædes over. Glæderne bliver størrer af at blive delt og sorgen kan måske lettes lidt…

Hvordan kan det være at I først får institutionsplads til sommer??

Hej fra Cristina og Syyyyge Sebastian 241006

Også velkommen til herfra. Jeg vil høre lige som Sabrina, hvor bor du henne?.

Knus Sveskepigen

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.